با حضور خیرین دو پروژه عمرانی در دانشگاه تفرش کلنگ زنی و افتتاح شد

۰۹ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۰:۵۸ کد : ۷۲۴ اخبار
تعداد بازدید:۱۷۶۳

 

 

دو طرح عمرانی همزمان با هفتمین روز از هفته دولت با حضور خیرین حامی دانشگاه تفرش، رئیس دانشگاه، معاونین و جمعی از مسوولان محلی در دانشگاه تفرش  کلنگ زنی و به بهره برداری رسید.

 

 

طرح‌های عمرانی دانشگاه تفرش که شامل افتتاح ساختمان مرکز رشد و تحصیلات تکمیلی با متراز ۳۴۰ متر مربع در دو طبقه با هزینه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی و یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از محل کمک های خیرین و کلنگ زنی فاز دو ساختمان امور پژوهشی (اداری- آموزشی) یعقوبی نسب با متراز ۱۲۰۰ متر مربع در سه طبقه می‌باشد که تا پایان اسکلت از محل کمکهای خیر حاج عبدالحسین یعقوبی نسب و مابقی   بااعتباری بالغ‌بر سه میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی پرداخت گردیده است.

 

 

رئیس دانشگاه تفرش در آیین افتتاح ساختمان مرکز رشد و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش گفت: یکی از مظاهر مشهود تحولات اجتماعی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، شکل‌گیری نهادها و مراکز برمبنای مشارکت مردم در جامعه نظیر مجلس شورای اسلامی، سازمان‌های مردم‌نهاد و شورای اسلامی شهر و روستا بود.

 

 

دکتر "محمدقاسم سحاب" بابیان این‌که امروز جامعه خیرین حامی دانشگاه تفرش یکی از سازمان‌های مردم‌نهاد و  NGO     است افزود: این مجمع در زمان روسای پیشین دانشگاه تفرش شکل گرفت و امروز ما شاهد فعالیت این مجمع به شکل رسمی بوده و مقدمات دریافت مجوز فعالیت و ثبت آن به شکل قانونی فراهم‌شده است.

 

 

عضو جامعه خیرین کشور نیز در این آیین گفت: توجه و اهمیت فرهنگ باقیات و صالحات تثبیت‌کننده وضعیت حال و آینده کشور است.

 

 

"هاشم سلیمی آشتیانی" افزود: باید فرهنگ باقیات و صالحات در جامعه ما رونق گرفته و تمامی آحاد مردم در کار خیر پیشقدم بوده و به دنبال نهادینه نمودن فرهنگ مشارکت و سرمایه‌گذاری در امور فرهنگی باشند.

 

 

 وی بابیان اینکه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از محیط‌ های فرهنگی در جامعه‌اند ادامه داد: خیرین باید با دانشگاه‌ها بیشتر تعامل و مساعدت داشته باشند و بسترهای آشنایی نسل آینده بافرهنگ کار خیر و باقیات و صالحات را فراهم نمایند.

 

 

عضو جامعه خیرین کشور افزود: استان مرکزی شش برابر استان‌های دیگر کشور نابغه و نخبه دارد از اینرو باید مردم این استان‌ها در کار خیر در سراسر کشور پیشرو و شاخص باشند تا شاهد رونق کار خیر در جامعه باشیم.

 

 

بازدید از پروژه‌های عمرانی دانشگاه، دریاچه مصنوعی موزه طبیعت، علوم و فناوری دانشگاه تفرش از دیگر برنامه‌های جانبی این آیین بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

آخرین ویرایش۰۹ شهریور ۱۳۹۵

نظر شما :