طی تفاهم نامه ای از سوی دانشگاه تفرش و اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی؛

طرح تأمین مسکن ملی اساتید و یاوران علمی دانشگاه تفرش اجرایی می‌شود

۰۶ آبان ۱۴۰۲ | ۱۲:۲۵ کد : ۷۲۴۲ اخبار
تعداد بازدید:۶۴۶
رئیس دانشگاه تفرش از امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین این دانشگاه و اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی به منظور ساخت مسکن برای اساتید و یاوران علمی این دانشگاه خبر داد.
طرح تأمین مسکن ملی اساتید و یاوران علمی دانشگاه تفرش اجرایی می‌شود

دکتر " سهیل واشقانی فراهانی " گفت: در راستای سیاست‌های ابلاغی دولت مردمی سیزدهم به جهت جهش تولید مسکن و اجرای طرح ملی نهضت مسکن و از آنجائیکه کمک به تأمین مسکن اعضای دانشگاه همواره یکی از دغدغه‌های مهم مجموعه مدیریتی دانشگاه بوده است، در قالب انعقاد تفاهم نامه مابین دانشگاه تفرش و اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، تأمین زمین و احداث واحدهای مسکونی اساتید و یاوران علمی دانشگاه تفرش اجرایی می‌شود.

رئیس دانشگاه تفرش افزود: در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن، احداث مسکن ویژه اعضای هیات علمی و یاوران علمی دانشگاه در اولویت کاری قرار گرفته و امیدواریم ماحصل انعقاد این تفاهم نامه و فرآیند احداث مسکن ملی اساتید و یاوران علمی دانشگاه تفرش به یک الگوی مناسب برای احداث مسکن ملی دانشگاهیان تبدیل شود.

دکتر واشقانی فراهانی ابراز امیدواری کرد به زودی و طی چند ماه آینده کارهای عملیاتی و اجرایی ساخت مسکن برای اعضای هیأت علمی و یاوران علمی دانشگاه تفرش آغاز گردد.

لازم به ذکر است این تفاهم‌نامه به امضای  وزارت علوم و وزارت راه و شهرسازی  رسیده است.

آخرین ویرایش۰۶ آبان ۱۴۰۲

( ۲ )

نظر شما :