آیین آغاز سال تحصیلی و معارفه ی دانشجویان نو ورود در دانشگاه تفرش برگزار شد

۰۹ آبان ۱۴۰۲ | ۰۹:۰۹ کد : ۷۲۴۳ اخبار
تعداد بازدید:۷۳۶
آیین آغاز سال تحصیلی جدید و معارفه دانشجویان نوورود دانشگاه تفرش روز دوشنبه ۸ آبان ماه به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه تفرش و با حضور هیات رئیسه دانشگاه تفرش در سالن اجتماعات حاج ابراهیم نصیر دانشگاه تفرش برگزار شد.
آیین آغاز سال تحصیلی و معارفه ی دانشجویان نو ورود در دانشگاه تفرش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، رئیس دانشگاه تفرش در  این آیین ضمن خوش آمد گویی به دانشجویان نو ورود از دانشگاه تفرش به عنوان یکی از دانشگاه های قوی کشور در حوزه پژوهشی یاد نمود و افزود: قرار گرفتن ۳۵ درصد از مقالات چاپ شده توسط اعضای هیات علمی دانشگاه تفرش به لحاظ کیفیت در چارک اول، نشان دهنده این امر است که این دانشگاه از نظر اثر بخشی مقالات تراز اول در جایگاه خوب و شایسته ای قرار دارد.

دکتر "سهیل واشقانی فراهانی" پرسشگری و علم آموزی را دو رسالت مهم دانشجویان در محیط دانشگاه عنوان نمود و افزود: شما دانشجویان با قبولی در دانشگاه راه علم آموزی و پیشرفت علمی را انتخاب نمودید که انتظار ما از شما این است که وقت کافی را برای علم آموزی قرار داده و فرهنگ کمک و حسن تعاون را در کارهای علمی با دیگر دانشجویان در خوابگاه به منظور ارتقاء علمی اختصاص بدهید.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) نیز در این مراسم ضمن خوش آمد گویی به دانشجویان نو ورود با اشاره به حدیثی از حضرت علی (ع) جوانی و تندرستی را دو نعمت مهم عنوان نمود و افزود: نعمت جوانی  در ردیف بزرگترین نعمت الهی است.

حجت الاسلام دکتر " ابراهیم باقرزاده " افزود: علم آموزی بستر ساخت آینده روشن و دانشگاه بهترین مکان برای علم اندوزی و رسیدن به قله های پیشرفت در آینده است.

سخنرانی دکتر پارسیان معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تفرش و تشریح آیین نامه های آموزشی توسط دکتر بافرانی مدیر آموزش ، پخش کلیپ، اجرای  موسیقی، اهدای بسته های فرهنگی از مهمترین برنامه های جانبی این مراسم بود که به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی برگزار گردید.

آخرین ویرایش۰۹ آبان ۱۴۰۲

( ۱ )

نظر شما :