بازدید اصحاب رسانه استان مرکزی از دانشگاه تفرش

۰۹ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۷ کد : ۷۲۵ اخبار
تعداد بازدید:۹۹۱

 

تور خبری بازدید خبرنگاران و اصحاب رسانه استان مرکزی از دانشگاه تفرش روز سه شنبه انجام شد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تفرش،‌ در این تور خبرنگاران و اصحاب رسانه از موزه طبیعت، علوم و فناوری و دریاچه مصنوعی دانشگاه تفرش بازدید کردند.

 

فرماندار شهرستان تفرش در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران در سالن گردهمایی مرحوم کاریابی دانشگاه تفرش گفت: توسعه دانشگاه و صنعت گردشگردی دو مولفه توسعه شهرستان تفرش است.

 

"علی میرزایی" با بیان این که توسعه دانشگاه تفرش خط قرمز شهروندان تفرشی است افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه می توانند در توسعه شهرستان تفرش با انعکاس قابلیت ها و پتانسیل های موجود مسئولین این شهرستان را یاری نمایند.

 

رئیس دانشگاه تفرش نیز در این مراسم ضمن خوشامدگویی به خبرنگاران و اصحاب رسانه از فراهم نمودن مقدمات ایجاد آموزشگاه آموزش خلبانی با کمک بخش خصوصی در این دانشگاه در آینده نزدیک خبر داد.

 

دکتر "محمد قاسم سحاب" قرار گرفتن دانشگاه تفرش در ردیف ۱۰ دانشگاه برتر کشور از لحاظ کیفیت مقالات به چاپ رسیده در ژورنا لهای معتبر  علمی حوزه پژوهشی را از دیگر افتخارات این دانشگاه عنوان نمود.

 

در ادامه ریاست دانشگاه به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

 

گفتنی است این تور به همت روابط عمومی استانداری مرکزی و آب و فاضلاب استان مرکزی به منظور بازدید از پروژه های عمرانی، اماکن تاریخی و تصفیه خانه آب و فاضلاب شهرستان تفرش برگزار گردید.

 

 

 

 

 

 

 

آخرین ویرایش۰۹ شهریور ۱۳۹۵

نظر شما :