رئیس صندوق رفاه دانشجویان کشور؛

خوابگاه های دانشگاه تفرش از لحاظ کمی و کیفی از بهترین خوابگاه های دانشجویی کشور است

۱۷ آبان ۱۴۰۲ | ۱۲:۲۳ کد : ۷۲۵۱ اخبار
تعداد بازدید:۸۹۴
رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: خوابگاه های دانشجویی دانشگاه تفرش با ۱۰۰ درصد اسکان دانشجویی، از لحاظ کمی و کیفی از بهترین خوابگاه های دانشجویی کشور است.
خوابگاه های دانشگاه تفرش از لحاظ کمی و کیفی از بهترین خوابگاه های دانشجویی کشور است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تفرش دکتر " مسعود گنجی" روز سه شنبه ۱۶ آبانماه در جریان بازدید از دانشگاه تفرش در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه تفرش افزود: فعالیت عمرانی و تجهیز خوابگاه های دانشجویی که در تابستان توسط ریاست دانشگاه و مجموعه مدیریتی انجام شده است یک کار جهادی است که شایسته تقدیر است.

وی با بیان این که صندوق رفاه دانشجویان طلایه دار رفاه دانشجویی در کشور است تصریح کرد: نگاه ما به خوابگاه‌های دانشجویی، تنها مکانی برای آسایش و استراحت دانشجویان در ساعات مشخص از شبانه‌روز نبوده، بلکه این اماکن را محلی برای سازندگی شخصیت امروز و فردای دانشجویان به‌عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی دیده و در جهت بهینه سازی امکانات و خدمات رفاهی دانشجویان کشور تلاش می نماییم.

وی احداث خوابگاه متاهلی در دانشگاه تفرش را گامی مثبت در راستای تحقق قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت  عنوان کرد و افزود: اهتمام دانشگاه تفرش در ایجاد خوابگاه متاهلی اقدامی موثری است و این دانشگاه باید در راستای افزایش تعداد خوابگاه های متاهلی نیز اقدام نماید.

رئیس دانشگاه تفرش نیز در این نشست گفت: در سال تحصیلی جدید ۳۴۰ دانشجو به دانشگاه تفرش وارد شدند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش یافته است.

دکتر "سهیل واشقانی فراهانی" کسب مجوز پذیرش دانشجویان خارجی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، تجهیز و بازسازی خوابگاه های دانشجویی در تابستان گذشته، ایجاد هیئت امنا و هیئت ممیزه مستقل دانشگاه تفرش، تصویب و راه اندازی دو دانشکده "علوم انسانی" و "هنر و معماری" در دانشگاه تفرش، کسب مجوز پذیرش دانشجو در هفت رشته در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری و کسب مجوز تاسیس پردیس علوم و مهندسی صنایع غذایی وابسته به دانشگاه تفرش در شهرستان ساوه را از مهمترین دستاوردهای کسب شده این دانشگاه در طول هجده ماه گذشته عنوان نمود.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تفرش نیز در این نشست گفت: دانشگاه تفرش توانسته است تمامی دانشجویان را در خوابگاه ها اسکان داده و در راستای اسکان ۱۰۰ درصدی  دانشجویام متقاضی در خوابگاه ها گام بردارد.

دکتر " علی پارسیان" افزود: دانشگاه تفرش نیز از لحاظ سرانه ورزشی بیشتر از حد استاندارد است و وجود سالن ورزشی، زمین چمن مصنوعی سالن های تندرستی از جمله این امکانات می باشد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان در ادامه حضور خود در دانشگاه تفرش ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام دانشگاه، از زیرساختها، اماکن ورزشی، سراهای دانشجوئی،موزه طبیعت، علوم و فناوری، سیستم فاضلاب خوابگاه های دانشجویی و ساختمان اداری یعقوبی نسب این دانشگاه بازدید و با اشاره به زیر ساختها و امکانات خوب مستقر در دانشگاه تفرش در خصوص جذب اعتبارات در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه تفرش قول مساعد دادند.

آخرین ویرایش۲۹ فروردین ۱۴۰۳

( ۴ )

نظر شما :