همزمان با سراسر کشور؛

نشست ۳۰ هزار نفری جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید کشور در دانشگاه تفرش برگزارشد

۳۰ آبان ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۵ کد : ۷۲۶۰ اخبار
تعداد بازدید:۷۱۰
نشست  ۳۰ هزار نفری جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید کشور در دانشگاه تفرش برگزارشد

این نشست همزمان با سراسر کشور در دانشگاه تفرش با حضور اساتید بسیجی عضو جبهه علمی فرهنگی کانون های بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان تفرش به میزبانی و محوریت کانون بسیج اساتید دانشگاه تفرش در سالن گردهمایی کاریابی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تفرش دکتر واشقانی فراهانی رئیس دانشگاه تفرش در این مراسم گفت: اساتید بسیجی نقش مهمی در پیشرفت و سازندگی کشور دارند و باید برای رسیدن به مرجعیت علمی، در پیشرفت کشور نقش آفرین بوده و دین خود را به نظام ادا نمایند.

 رئیس بسیج اساتید دانشگاه تفرش در این نشست گفت: وظیفه اصلی بسیج اساتید علاوه بر پیشتازی در علم و فناوری، نقش‌آفرینی در عرصه جهاد تبیین است.  

دکتر "علی کاظمی" تصریح کرد: این قشر باید سایر اقشار بسیجی را برای رسیدن به اهداف مقدس انقلاب هدایت و قشر جوان انقلاب را تربیت کند. مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش نیز در این مراسم جهاد تبیین را مهمترین رسالت اساتید بسیجی در عصر کنونی عنوان نمود.

حجت الاسلام دکتر" ابراهیم باقرزاده" افزود: رسیدن به قله تعالی و پیشرفت وظیفه خطیر بسیج است و باید در این راستا از ظرفیت بسیج برای پیشرفت و سازندگی کشور استفاده نمود .

 در پایان این مراسم قرعه کشی سفر به مشهد مقدس انجام و از دو تن از اساتید بسیجی دانشگاه تفرش دکتر روح اله کریمی و دکتر زینب کیامهر با اهدا لوح ، تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

آخرین ویرایش۳۰ آبان ۱۴۰۲

( ۱ )

نظر شما :