دیدار مشاوران و روانشناسان مرکز مشاوره دانشگاه تفرش با مدیرکل مرکز مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان

۰۹ آذر ۱۴۰۲ | ۱۰:۱۱ کد : ۷۲۶۸ اخبار
تعداد بازدید:۵۵۰
مشاوران و روانشناسان مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه تفرش صبح روز پنجشنبه نهم آذر با دکتر نعیمی مدیر کل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان دیدار نمودند.
دیدار مشاوران و روانشناسان مرکز مشاوره دانشگاه تفرش با مدیرکل مرکز مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تفرش، مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان در این نشست گفت: دفتر مشاوره متولی سلامت جسمانی و روانی دانشجویان می باشد.

دکتر "ابراهیم نعیمی" افزود: در گذشته در مراکز مشاوره تمرکز بر درمان بوده است اما هم اینک سلامت دانشجویان در ابعاد مختلف پیشگیری می شود.

وی تصریح کرد: با آیین نامه جدیدی که به دانشگاه ها ابلاغ شده است در پی پیشگیری و توانمندسازی دانشجویان و اصالت پیشگیری مقدم بر درمان هستیم.

مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان، گفت: با ارتقای توانمندسازی دانشجویان تلاش شده کمتر شاهد آسیب‌دیدگی آنها در ابعاد مختلف باشیم و در بدو ورود سطح سلامت جسمانی دانشجویان را افزایش بدهیم.

دکتر نعیمی تصریح کرد: تلاش می گردد از دانشجویان در قالب کانون همیارن سلامت برای افزایش و توسعه فعالیت های اجتماع محور استفاده گرددتا دانشجویان در تماس مستقیم با یگدیگر و مسئولین در صدد تعامل و حل مشکل اقدام نمایند که این امر در دانشگاه تفرش به خوبی رعایت شده است.

ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام دانشگاه و حضوردر نشست صمیمی با اعضا همیاران سلامت و فعالین فرهنگی دانشگاه تفرش از دیگر برنامه های جانبی مدیرکل  دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان در دانشگاه تفرش بود.

آخرین ویرایش۰۹ آذر ۱۴۰۲

نظر شما :