با حضور رئیس دانشگاه؛

بانوان شاغل در دانشگاه تفرش تجلیل شدند

۱۲ دی ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۶ کد : ۷۲۹۲ اخبار
تعداد بازدید:۴۳۵
به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، از بانوان شاغل در دانشگاه تفرش با حضور رئیس دانشگاه تجلیل شد.
بانوان شاغل در دانشگاه تفرش تجلیل شدند

به گزارش روابط عمومی، در این مراسم که با حضور اعضاء هیأت رئیسه و بانوان شاغل در دانشگاه تفرش برگزارشد، رئیس دانشگاه با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و هفته زن، حضور بانوان در عرصه های مختلف را فرصتی برای بروز و ظهور توانمندی های آنان دانست و گفت: بانوان همکار هم در محیط دانشگاه و هم در منزل گام مهمی در جهت ایجاد امنیت و آرامش بر می دارند و فعالیت آنان در دانشگاه باعث پویائی این محیط است.

 دکتر "سهیل واشقانی فراهانی" با اشاره به پیشرفت های ایجاد شده در دانشگاه طی دو سال گذشته افزود: با نقش آفرینی بانوان و دیگر یاوران علمی در بخش های مختلف، هم اکنون شاهد اعتلاء دانشگاه هستیم.

 خانم موسوی  پژوهشگر، مبلغ و مشاور حوزه و دانشگاه در این مراسم  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع بانوان سراسر کشور بر حضور زنان در مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید نمود.

در این آیین که به همت کارشناس بانوان و خانواده دانشگاه و شورای امر به معروف و نهی از منکر در سالن گردهمایی مرحوم کاریابی دانشگاه تفرش برگزار گردید، بانوان به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و از حضور تمام وقت رئیس محترم دانشگاه و پیامدهای مثبت این حضور از جمله شنیدن نقطه نظرات کارکنان و توجه به درخواست ها تقدیر و تشکر نمودند.

لازم به ذکر است تجلیل از فاطمه و زهرا نام‌ها و پذیرایی به صرف کیک و ناهار از اهم برنامه های برگزار شده در این مراسم معنوی بود.

آخرین ویرایش۱۹ دی ۱۴۰۲

( ۱ )

نظر شما :