بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه تفرش در محکومیت جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان

۱۴ دی ۱۴۰۲ | ۰۹:۴۳ کد : ۷۲۹۵ اخبار
تعداد بازدید:۲۸۵
بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه تفرش در محکومیت جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان

انا لله و انا الیه راجعون

«والَّذینَ اذَا اَصَابَهُمُ البَغیُ هُم یَنتَصِرُون»

و آنان که هرگاه ستمی به آنان رسد، انتقام میگیرند

 

چنگال خون آلود صهیونیسم جهانی و مزدوران ریز و درشتشان، دوباره بر پیکر مومنین آزادیخواه، زخم دیگری زد. ترورهای کور، بزدلانه و کثیف، ادامه بازی ترس و بایکوت نام و تصویر حاج قاسم سلیمانی توسط شبکه مدعی منورالفکری و رسانه های وابسته کذایی است. چه اینکه شهادت سردار بزرگ اسلام، کوچکترین خللی در عزم و اراده جهانی برای نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و قطع دستان استعمارگران از حیات کشورهای تحت سلطه در منطقه و جهان ایجاد نکرد، گویی این حجم هراس از زائران ایشان، عقل معیوب سران فاسد را دچار خطای محاسباتی کرده و احمقانه در پی فراموشی اجباری این مرد بزرگ تاریخ هستند. پادوهای رسانه ای صهیونیسم، که لحظه ای سر از آخور زورگویان جهانی برنمی آورند و این چنین از کشتار مردان و زنان مسلمان و ایرانی به وجد می­آیند، تمام تلاش خود را برای نمایشی خواندن چنین اتفاقی به کار می بندند. اما مگر چنین اظهار نظرهای ابلهانه ای اربابشان را که چندین هزار نفر کودک و زن را بصورت بمباران کور شهید کرده است، از سقوط مانع خواهد شد؟

از منظر دیگر، در صفهای اهداء خون برای مجروحان عزیز این حادثه، بوضوح روح شهدای مقاومت موج میزد، که خون شهدای مقاومت، بالاخص شهید قدس، حاج قاسم سلیمانی تا ابد در رگهای حلال زادگان آزادیخواه خواهد جوشید. آنگاه اوج عزت پرهیزگاران و انسانهای شایسته الهی، به زودی در حکومت حضرت ولی عصر(عج) نمایان خواهد شد.

ما اساتید بسیجی دانشگاه تفرش، شهادت مظلومانه هموطنان عزیز را در این حادثه غمناک تروریستی به محضر حضرت ولی عصر (عج) و نائب ایشان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و ملت شریف ایران اسلامی و خانواده محترم شهیدان تسلیت عرض نموده و برای مجروحان شفای عاجل از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

 

                                                        کانون بسیج اساتید دانشگاه تفرش

آخرین ویرایش۱۴ دی ۱۴۰۲

نظر شما :