بیانیه دانشگاهیان دانشگاه تفرش به مناسبت یوم ا... ۱۳ آبان

۱۲ آبان ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۴ کد : ۷۳۱ اخبار
تعداد بازدید:۶۲۹
بیانیه دانشگاهیان دانشگاه تفرش به مناسبت یوم ا... ۱۳ آبان

 

 

 

 

سیزدهم آبان ماه؛ سالروز شهادت جمع کثیری از دانشجویان و دانش آموزان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، خاطره تسخیر لانه ی جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام و برملا شدن سیاست ها و نیرنگ های استکبار جهانی علیه ایـران اسلامـی را برای ملت جان بر کف ایران زنده می کند. استکبار جهانـی که با در اختیار داشتن بزرگ ترین شبکه ی رسانه ای دنیا، از رویارویی با ملت ایـران طرفـی نبسته است؛ اینک با شیوه های جدید در ابعاد گوناگون به جنگ روانی روی آورده و جوانان و خانواده ها را نشانه رفته است. سیزدهم آبان ماه نماد انقلابی به پیش آهنگی نسلی نو و راهبری پیر مدبری است که رهروانش بر گلدسته‌های رفیع خاکش اذان شهادت سر داده‌اند. یادآور حماسه بزرگ مردانی است که جاودانگی استکبار ستیزی و استبدادگریزی اسلام ناب را در پس نفرت از وطن‌فروشی و بیگانه‌پرستی به بار نشسته‌اند.

 

سیزدهم آبان در حافظه ی تاریخی ملت غیور ایران همواره با استکبارستیزی و دشمنی با این تروریست بالذات دولتی، آمریکای جهانخوار، همراه بوده است. مردم خداجوی ایران اسلامی با اقتدا به امام حسین  ( علیه السلام )، به رخ جهانیان کشانده اند که هیهات من الذله؛ حاشا که ما زیر یوغ استکبار جهانی و نوچه های لاابالی آن در منطقه و جهان برویم. سیزدهم آبان به همه مستضعفان آموخت که می‌توانند چپاولگران را به زباله‌دان تاریخ بسپارند، می‌توانند هویت خود را با نفی قدرت‌های استعماری تعریف کنند و در یک کلام با به ارمغان آوردن غروری مقدس و حماسه آفرین به آنها آموخت که دیوار ظلم و ستم، شکستنی است.

 

در آخر، ما دانشگاهیان دانشگاه تفرش با گرامیداشت این روز بزرگ به جهانیان اعلام می‌داریم که نسل سوم انقلاب یعنی فرزندان همان کسانی که دیروز آن حماسه بزرگ را آفریدند با پیروی از رهبری حکیم و دانشمند خود ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب و در راس آنها استکبار ستیزی و استقلال طلبی کوتاه نیامده و نمی‌آییم و با برگزیدن مطالبات رهبری به عنوان نقشه راه حرکت در مسیر نیل به حکومت جهانی مهدی (عج) به مبارزه همه‌جانبه با ظلم و ظالم در سراسر دنیا ادامه داده و با پیروی از آیه ی شریفه ی "واعتصموا بحبل الله جمیعا" و لا تفرقوا..." تحت فرمان رهبر معظم انقلاب همچنان در کنار هم، برادرانه می مانیم و کج فکری گروه های تندرو  مذهبی که دست نشانده رژیم استکباری هستند و تمامی خیانت ها و تفرقه افکنی های آنها را محکوم نموده و همواره با وحدت کامل با اقتدا به ولایت، به مسیر رشد و اعتلای کشور ادامه خواهیم داد.

 

 

وان الارض یرثها عبادی الصالحون

دانشگاهیان دانشگاه تفرش

آخرین ویرایش۱۲ آبان ۱۳۹۵

نظر شما :