آغاز مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در دانشگاه تفرش

۱۱ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۳ کد : ۷۳۱۶ اخبار
تعداد بازدید:۳۴۶
در آستانه دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، مراسمی با حضور رئیس دانشگاه تفرش، جمعی از معاونان، مدیران، اعضای هیأت علمی و کارکنان روز چهار شنبه ۱۱ بهمن در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این دانشگاه برگزار شد.
آغاز مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در دانشگاه تفرش

به گزارش روابط عمومی، رئیس دانشگاه تفرش در این آیین ضمن گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی(ره) به ایران و تبریک آغاز دهه فجر، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی معجزه الهی بود که با اتکاء به روحیه ایمان و با درایت و مدیریت حضرت امام خمینی (ره) به وقوع پیوست.

دکتر "سهیل واشقانی فراهانی"با مقایسه شرایط حاکم بر کشور در زمان های قاجار و پهلوی و دوران انقلاب اسلامی افزود: در دوره پهلوی،  نفوذ و دخالت بیگانگان تعیین کننده جریان ها و حوادث مختلف بود و حاکمان ایران سرسپرده آمریکائی ها بودند و شاه ایران در برابر سفیر آمریکا ذلیل و خوار بود.

وی تصریح کرد: امروز علیرغم همه دشمنی ها و توطئه ها، جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار به سر می برد و شکوهمندانه جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را برگزار می نماید.

در این آیین که به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تفرش برگزار شد پس از قرائت زیارت عاشورا، دانشگاهیان با حضور در یادمان شهدای گمنام ضمن تجدید میثاق با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهیدان و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، قبور مطهر دو شهید گمنام دانشگاه تفرش را گلباران و عطرافشانی نمودند.

 

آخرین ویرایش۱۱ بهمن ۱۴۰۲

نظر شما :