نشست بصیرتی در دانشگاه تفرش برگزار گردید

۱۵ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۶ کد : ۷۳۱۸ اخبار
تعداد بازدید:۳۵۳
نشست بصیرتی با سخنرانی دکتر محمد جواد محمودیان و با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش، رئیس دانشگاه، مدیران و یاوران علمی روز یکشنبه ۱۵ بهمن ماه در سالن اجتماعات حاج ابراهیم نصیر این دانشگاه برگزار گردید.
نشست بصیرتی در دانشگاه تفرش برگزار گردید

دکتر محمد جواد محمودیان در این نشست ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: مردم ایران اسلامی با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند توطئه های دشمنان اسلام را خنثی می نمایند.

وی تصریح کرد: راهبرد دشمن عدم حضور  ملت ایران در پای صندوق های رای است و مردم ایران نیز باید با حضور پرشور و انتخاب آگاهانه خود، عکس خواسته دشمن عمل نموده و دشمنان را ناامید سازند.

رئیس دانشگاه تفرش نیز در این نشست ضمن مقایسه جایگاه و دستاوردهای علمی۴۵ساله جمهوری اسلامی با دوران ۵۷ساله رژیم پهلوی گفت: علیرغم تمامی تلاش‌ها برای نا امید کردن مردم، تهدیدها، فشارهای اقتصادی، تحریم‌ها و انواع جنگ‌های روانی، ایران اسلامی رشد فزاینده ای در علم و فناوری داشته است و شاهد ارتقا جایگاه علمی ایران در سطح منطقه و جهان هستیم. میزان رشد مقالات علمی، اثر گذاری این مقالات در سطح بین المللی، تعداد دانشمندان پراستناد همگی گواه این پیشرفت علمی است.

دکتر "سهیل واشقانی فراهانی" تصریح کرد: امروز علیرغم همه دشمنی ها و توطئه ها، جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار به سر می برد و شکوهمندانه جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را برگزار می نماید.

در این نشست که به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی با همکاری شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه تفرش برگزار شد از خانواده معظم  شهدای حمله بمباران هوایی شهرستان تفرش شاغل در دانشگاه تفرش "شهید حسین محمودیان" تجلیل گردید.

آخرین ویرایش۱۵ بهمن ۱۴۰۲

( ۱ )

نظر شما :