امام جمعه تفرش در دیدار با اعضا کمیته دانشگاهیان ستاد دهه فجر شهرستان تفرش عنوان نمود:

جهاد تبیین و امید آفرینی رسالت کنونی دانشگاهیان است

۱۷ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۴:۵۱ کد : ۷۳۲۳ اخبار
تعداد بازدید:۳۱۳
امام جمعه شهرستان تفرش گفت: جهاد تبیین و امید آفرینی رسالت کنونی دانشگاهیان است.
جهاد تبیین و امید آفرینی رسالت کنونی دانشگاهیان است

حجت الاسلام دکتر "محمد حسین اجرایی" روز سه شنبه  در دیدار با اعضا کمیته دانشگاهیان  ستاد دهه فجر شهرستان تفرش با اشاره به جهش و پیشرفت های علمی ایران اسلامی افزود: دانشگاهیان در جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری باید همواره پیشگام باشند و رسالت دینی، ملی و انقلابی خود را انجام دهند.

وی افزود: به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی، کشور ایران در زمینه های علمی، پزشکی، نظامی، فرهنگی، ورزشی و.. در زمره برترین کشورهای جهان قرار دارد و وظیفه همه ما بیان این دستاوردها و خدمات نظام و دولت به  جوانان و امید آفرینی در جامعه است.

رئیس دانشگاه تفرش نیز در این نشست در این نشست ضمن مقایسه جایگاه و دستاوردهای علمی۴۵ساله جمهوری اسلامی با دوران ۵۷ساله رژیم پهلوی گفتعلیرغم تمامی تلاش‌ها برای نا امید کردن مردم، تهدیدها، فشارهای اقتصادی، تحریم‌ها و انواع جنگ‌های روانی، ایران اسلامی رشد فزاینده ای در علم و فناوری داشته است و شاهد ارتقا جایگاه علمی ایران در سطح منطقه و جهان هستیم.

دکتر سهیل "واشقانی فراهانی" عملکرد پژوهشی دانشگاه تفرش را مثبت ارزیابی نمود و افزود: 33 درصد از مقالات اعضای هیات علمی دانشگاه تفرش در 25 درصد مقالات برتر قرار دارد.

 وی با اشاره به پرتاب موفقیت آمیز ۳ ماهواره ایرانی با ماهواره‌بر سیمرغ گفت: این پرتاب نشان از توانمندی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران دارد.

در پایان این نشست دانشگاهیان دانشگاه های شهرستان تفرش ضمن تجدید بیعت با آرمانهای امام خمینی (ره) و انقلاب بر حضور یکپارچه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات11 اسفند تاکید نمودند.

آخرین ویرایش۱۷ بهمن ۱۴۰۲

نظر شما :