رئیس دانشگاه تفرش؛

شرکت در انتخابات ضامن اقتدار کشور است

۰۸ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۵ کد : ۷۳۴۲ اخبار
تعداد بازدید:۱۸۷
رئیس دانشگاه تفرش گفت: حضور حداکثری در انتخابات ضامن اقتدار کشور، تصمیم‌گیری بهتر و امنیت خواهد بود.
شرکت در انتخابات ضامن اقتدار کشور است

 

دکتر "سهیل واشقانی فراهانی" در گفتگو با روابط عمومی افزود: انتخابات فرصتی مناسب برای حضور مردم در تعیین سرنوشت خود و مشارکت در چگونگی مسیر آینده جامعه است .

وی با بیان این که استکبار جهانی، با تمام نیرو و دسیسه‌ها به توطئه‌های مذبوحانه، جنگ نرم و رسانه‌ای وسیع علیه ایران اسلامی روی آورده است تا مانع حضور مردم در پای صندوق های رای شود اظهار داشت: ملت هوشیار و بصیر ایران اسلامی با بصیرت انقلابی و پیروی از خط راستین ولایت و امامت با حضور پرشکوه خود در انتخابات یازدهم اسفند ۱۴۰۲ این بار هم نقشه‌های شوم دشمنان و آمریکای جهانخوار را به یأس و شکست تبدیل خواهند کرد.

رئیس دانشگاه تفرش تصریح کرد: این حضور تاریخ ساز بی شک آزمونی بزرگ برای تضمین عزت، امنیت، اقتدار، سربلندی کشور و خنثی سازی فشارهای دشمن و نقشه‌های شوم دشمنان ایران خواهد بود.

دکتر واشقانی فراهانی ضمن دعوت از همه اقشار جامعه به ویژه استادان، یاوران علمی و دانشجویان جهت شرکت در انتخابات یازدهم اسفندماه افزود: بی‌تردید حضور حداکثری و آگاهانه مردم بصیر، به ویژه دانشگاهیان در پای صندوق‌های رای در انتخابات ۱۱ اسفند ماه نوید بخش کشوری مقتدر و زمینه ساز تعالی و شکوفایی میهن عزیز اسلامی در همه عرصه ها خواهد بود.

آخرین ویرایش۰۸ اسفند ۱۴۰۲

( ۱ )

نظر شما :