پیام تشکر و قدردانی رئیس دانشگاه تفرش از حضور پرشور مردم منطقه و جامعه دانشگاهی در انتخابات

۱۲ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۳ کد : ۷۳۴۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۹۸
رئیس دانشگاه تفرش، در پیامی از حضور پرشور مردم و به خصوص جامعه دانشگاهی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری قدردانی نمود.
پیام  تشکر و قدردانی رئیس دانشگاه تفرش از حضور پرشور مردم منطقه و جامعه دانشگاهی در انتخابات

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تفرش متن این پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم  

 

حضور آگاهانه، پرشور و غرورانگیز ملت شریف ایران بویژه دانشگاهیان در انتخابات ۱۱ اسفند برگ زرین دیگری بر تاریخ افتخارات ملت ایران ثبت نموده و موجب خنثی شدن توطئه دشمنان و حفظ امنیت و اقتدار کشور عزیزمان ایران اسلامی گردید.

 

 اینجانب ضمن تقدیر از حضور پرشور و شعور مردم شریف شهرستانهای تفرش، آشتیان و فراهان در این صحنه انتخاباتی از همه دانشگاهیان محترم دانشگاه تفرش، استادان، یاوران علمی، دانشجویان و خانواده‌های گرامی‌شان که در این ماموریت بزرگ، آرمان‌ها و آرزوهای خود را در برگه‌های اخذ رأی نوشته و به صندوق آرا ریختند تا مثل همیشه پای کار انقلاب بایستند، صمیمانه قدردانی می نمایم و امیدوارم این مجلس با همکاری دولت انقلابی و مردمی، گام‌های موثری را برای شکوه، عظمت و اقتدار ملت ایران بردارد.

 

مسلما احساس تکلیف شما مردم فهیم برای تعیین سرنوشت خود، سربلندی، اقتدار و استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران را رقم زد و در قالب این حماسه ملی متجلی شد و نمود عینی لبیک به منویات مقام معظم رهبری را به تصویر کشید.

 

 

                                                                   سهیل واشقانی فراهانی

                                                                    رئیس دانشگاه تفرش

آخرین ویرایش۱۲ اسفند ۱۴۰۲

( ۲ )

نظر شما :