به مناسبت روز درختکاری؛

اولین پویش" مهر ماندگار، هر نوزاد یک درخت" در دانشگاه تفرش برگزار شد

۱۵ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۳:۲۹ کد : ۷۳۴۹ اخبار
تعداد بازدید:۱۹۸
به مناسبت روز درختکاری، اولین پویش" مهر ماندگار، هر نوزاد یک درخت" با حضور امام جمعه ، رئیس دانشگاه تفرش، هیات رئیسه و جمعی از مسئولین شهرستان در دانشگاه تفرش برگزار شد.
اولین پویش" مهر ماندگار، هر نوزاد یک درخت" در دانشگاه تفرش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تفرش، رئیس دانشگاه تفرش در این آیین گفت: این پویش برای نخستین بار در راستای ترویج فرزند آوری و حمایت از طرح جوانی جمعیت به همت مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه تفرش و با همکاری اداره منابع طبیعی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفرش به مناسبت روز درختکاری به اجرا درآمد.

دکتر " سهیل واشقانی فراهانی" افزود: امروز تعداد 175 اصله نهال به نام 175 نوزادی که از ابتدای سال 1402 تاکنون در شهرستان تفرش متولد شده اند در میدان قائم دانشگاه تفرش به دست مسئولین شهرستان غرس گردید.

وی ادامه داد: بدون شک برگزاری  این پویش اقدامی مثبت در راستای ترویج فرزند آوری و حمایت از طرح جوانی جمعیت و انتقال فرهنگ درختکاری و دوستی بیشتر با طبیعت است.

در پایان این مراسم به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری 175 اصله نهال به مناسبت تولد 175 نوزاد متولد شده در سال 1402 در شهرستان تفرش با حضور مسئولین در دانشگاه  تفرش غرس شد.


لینک دانلود فایل
آخرین ویرایش۲۸ فروردین ۱۴۰۳

( ۲ )

نظر شما :