با حضور مسئولان شهرستان تفرش؛

کلنگ احداث ۴۵ واحد سرای دانشجویی متأهلی دانشگاه تفرش به زمین زده شد

۲۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۰ کد : ۷۳۵۱ اخبار
تعداد بازدید:۲۰۶
کلنگ احداث ۴۵ واحد سرای دانشجویی متأهلی دانشگاه تفرش روز دوشنبه ۲۱ اسفند با حضور هیات رئیسه دانشگاه تفرش، امام جمعه، فرماندار ، خیرین و جمعی از مسئولان شهرستان تفرش در این دانشگاه به زمین زده شد.
کلنگ احداث ۴۵ واحد سرای دانشجویی متأهلی دانشگاه تفرش به زمین زده شد

به گزارش روابط عمومی، رئیس دانشگاه تفرش در این آیین گفت:  احداث سرای متأهلین در راستای قانون حمایت از جوانی جمعیت و پاسخ به مطالبات همیشگی و جدی دانشجویان در این زمینه است.

دکتر"سهیل واشقانی فراهانی " افزود: سعی خواهیم کرد تا این خوابگاه در هفته دولت سال آینده به بهره برداری برسد تا در کنار سرای دانشجویی متاهلی " شهید دکتر محسن فخری زاده "که اسفندماه سال گذشته با حضور وزیر علوم افتتاح گردید، دغدغه دانشجویان را در زمینه تشکیل خانواده و فرزندآوری و همچنین پرداخت به امر تحصیل در کمال آرامش برطرف سازیم تا سهمی هم در تحقق منویات مقام معظم رهبری و پیاده‌سازی قانون جوانی جمعیت داشته باشیم.

امام جمعه شهرستان تفرش نیز در این آیین ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رمضان ماه مهمانی خدا گفت: : اقدام مدیریت دانشگاه تفرش در اولویت دادن به احداث خوابگاه متأهلین و پیشتازی در این زمینه، شایسته تقدیر است. 

حجت الاسلام "محمدحسین اجرایی" افزود: احداث خوابگاه متاهلی گامی مثبت در راستای تحقق قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ازدواج می باشد.

 

آخرین ویرایش۲۱ اسفند ۱۴۰۲

نظر شما :