چهارمین نشست مدیران روابط عمومی دانشگاههای منطقه ۴کشوردر دانشگاه اراک

۱۴ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۱:۲۷ کد : ۷۳۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۶۸۷

 

 

چهارمین نشست مدیران روابط عمومی دانشگاههای منطقه چهار کشور درروز پنج شنبه ۹۵/۶/۱۱ در دانشگاه اراک برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی وزارت  علوم ، دکتر حسین صادقی معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی و دبیر شورای معاونان اداری مالی و پشتیبانی منطقه چهار در جمع مدیران روابط عمومی ها گفت: استان مرکزی به عنوان شاهراه مبادلات اقتصادی ،فرهنگی و سیاسی در کشور از اهمیت بالای برخوردار است .


دکتر صادقی در ادامه افزود: چهار استان مرکزی،  قم، همدان و قزوین هر کدام پتانسیل های بالایی دارند و استان های مرکزی و قزوین دارای شهرک های صنعتی بزرگ هستند و استان های همدان و قم که مهد علم،  فلسفه و فرهنگ و تمدن ایرانی می باشند نقش تعیین کننده ای در کشور دارند .


معاون پشتیبانی ومنابع نیروی انسانی دانشگاه اراک در جمع مدیران و مسئولان روابط عمومی های منطقه چهار خاطر نشان کرد: یکی از سیاست های وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری دیپلماسی علمی و جذب دانشجوی خارجی در راستای برنامه ششم  است که در این خصوص روابط عمومی ها نقش بسیاری در فراهم ساختن بسترهای لازم برای جذب این دانشجویان را دارند .


وی در ادامه افزود: نکته دوم، بحث برند سازی دانشگاه ها است. دانشگاه های منطقه چهار که قطب فرهنگ کشور محسوب می شوندباید درخشش بیشتری در بین دانشگاه های کشور داشته باشند .


دکتر صادقی در ادامه افزود : نکته سوم، فرهنگ سازی در دانشگاه و جامعه است که قسمت اعظم آن وظیفه دانشگاه ها می باشد  ودانشگاه ها باید برنامه های متنوع متناسب برای دانشجویان ،کارکنان و اعضای هیئت علمی پیش بینی کنند و این برنامه ها باید در راستای ایجاد ارزش آفرینی در مباحث فرهنگی باشد.

 در این نشست که با حضور دو دانشگاه از استان همدان، سه دانشگاه از استان قزوین، سه دانشگاه از استان قم و دانشگاه‌های استان مرکزی برگزار شد ضمن برگزاری کارگاه آموزشی در خصوص معرفی ظرفیت‌های پیام‌رسان‌های داخلی و آسیب‌ها و خطرات پیام رسان‌ها و شبکه‌های پر مخاطب خارجی به دانشگاه و مراکز علمی سراسر کشور  و در مورد حرکت این واحدها  به عنوان پیشگامان استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی نیز بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.

 

گفتنی است محمد رضا پرنیانپور مدیر روابط عمومی دانشگاه تفرش نیز در این نشست حضور داشتند.

آخرین ویرایش۱۴ شهریور ۱۳۹۵

( ۱ )

نظر شما :