آیین تجلیل از سرآمدان آموزشی و گرامیداشت مقام استاد در دانشگاه تفرش برگزار شد

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴:۱۱ کد : ۷۳۸۴ اخبار
تعداد بازدید:۳۸۷
آیین گرامیداشت مقام استاد و تجلیل از سرآمدان آموزشی دانشگاه تفرش با حضور امام جمعه شهرستان، هیات رئیسه دانشگاه، استادان و یاوران علمی در سالن اجتماعات حاج ابراهیم نصیر این دانشگاه برگزار شد.
آیین تجلیل از سرآمدان آموزشی و گرامیداشت مقام استاد در دانشگاه تفرش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تفرش، رئیس دانشگاه تفرش در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و تبریک مقام استاد گفت: شهید مطهری نماد یک انسان دارای هدف اصیل و سیر و سلوک معنوی بود و به حق این عارف جلیل القدر از بزرگ‌ترین سازندگان بنای فکری انقلاب اسلامی و الگویی ارزشمند برای دانشجویان است.

دکتر "سهیل واشقانی فراهانی" افزود: امسال برای اولین بار به منظور تجلیل از سرآمدان آموزشی در سطح دانشگاه، شیوه نامه انتخاب اعضای هیات علمی سرآمد آموزشی با هدف تکریم شأن و منزلت اساتید تدوین و بر این اساس سرآمدان آموزشی این دانشگاه در هفته گرامیداشت مقام معلم معرفی و تجلیل گردیدند.

امام جمعه شهرستان تفرش نیز در این آیین گفت: در فرهنگ اسلامی بالاترین جایگاه برای عرصه علم و تربیت در نظر گرفته شده است و این مهم بیانگر اوج توجه دین مبین اسلام به علم است.

حجت الاسلام دکتر "حسین اجرایی" افزود: مهمترین وظیفه و رسالت دانشگاه رشد همه جانبه علم و محلی برای رویش و پرورش نیروهای عالم انقلابی برای رشد و توسعه کشور است. معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش نیز در این نشست به ارائه گزارشی از اقدامات و دستاواردهای کسب شده در حوزه آموزش دانشگاه پرداخت و اضافه کرد : در سال گذشته مجوز اخذ هفت رشته گرایش جدید برای دانشگاه تفرش صادر شد.

دکتر "علی کاظمی" افزود: با توجه به تدابیر پیش بینی شده، برنامه ریزی های لازم به منظور اخذ مجوز چندین رشته گرایش دیگر در مقاطع مختلف تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دست اقدام بوده که در صورت اخذ مجوز، اطلاع رسانی های لازم صورت خواهد گرفت.

در پایان این آیین از سه استاد پیشکسوت آموزشی، دواستاد تلاشگر علوم پایه و چهار استاد تلاشگر فنی و مهندسی به عنوان سرآمدان آموزشی دانشگاه تجلیل بعمل آمد.

تقدیر از سرکار خانم "نسرین جلالی" مدیر آموزشی بازنشسته و تجلیل از کارشناسان آموزشی دانشگاه تفرش از دیگر برنامه های آیین تجلیل از سرآمدان آموزشی بود.

آخرین ویرایش۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

( ۳ )

نظر شما :