در راستای حرکت به سمت دانشگاه کار آفرین انجام شد:

انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه تفرش و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران ساوه

۰۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۹:۰۱ کد : ۷۳۹۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۸۸
مدیر مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه تفرش از انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین این مرکز با مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران ساوه خبر داد.
انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه تفرش و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران ساوه

 

دکتر "الهام رجبی" در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی افزود: این تفاهم نامه در راستای تحقّق سیاست‏های کلان دولت و وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری در حرکت دانشگاه‏ها به سمت دانشگاه کارآفرین و سند راهنمای راه‏اندازی ساختارهای اجرایی در توسعه کارآفرینی، فنّاوری و نوآوری در دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی و به منظور به منظور توسعه همکاری، ارائه خدمات علمی، گسترش بازآموزی و همچنین ارتقای علمی نیروی متخصص با نگاه توسعه و تربیت نیروی فنی کارآمد در جهت ارتقای کمّی و کیفی موضوعات مرتبط با دنیای کسب و کار و مهارت ‏آموزی منعقد گردید.

وی تصریح کرد: پیرو فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت علم و تأکید وزیر محترم علوم بر حرکت دانشگاه‌‏ها به سوی نسل سوم و چهارم که مهارت‌‏آموزی، بخشی از این مهم بوده است این تفاهم‏‌نامه همکاری مشترک پس از برگزاری جلساتی با مسئولین مربوطه دانشگاه و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران ساوه محقق شد.

مدیر مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه تفرش با بیان این که این تفاهم‌نامه به عنوان گامی مژثر در ارتقاء سطح مهارت عموم جامعه جهت ورود به دنیای کسب و کار، صاحبین مشاغل و همچنین تربیت نیروی فنی کارآمد منعقد شده است، اظهار داشت: انعقاد این تفاهم‌نامه می ­تواند به ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های مشترک و ایجاد همکاری، هم‌فکری، هم ­افزایی و بهره‌گیری از توانایی علمی، توسعه و تبادل تجربیات طرفین برای همکاری مشترک کمک کند.

گفتنی است، این تفاهم‌نامه به امضای الهام رجبی، مدیر مرکز رشد واحدهای فناور و کارآفرین دانشگاه تفرش و مهران توکلی، رئیس مرکز فنی و حرفه ای برادران ساوه رسید.

آخرین ویرایش۰۷ خرداد ۱۴۰۳

نظر شما :