اطلاعیه میهمانی نیمسال تابستان۱۴۰۲۳

۲۳ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۸:۵۸ کد : ۷۴۰۷ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۲۰۰
به اطلاع کلیه دانشجویان میرساند پیرو نظر شورای آموزشی، نیمسال تابستان ۱۴۰۲۳ در دانشگاه تفرش برگزار نشده و تنها امکان اخذ دروس به صورت میهمانی برای دانشجویان فراهم می باشد.
اطلاعیه میهمانی نیمسال تابستان۱۴۰۲۳

پیرو نظر شورای آموزشی تنها امکان اخذ ترم تابستان در دانشگاه هایی که کلاس ها و امتحانات را به صورت حضوری برگزار مینمایند، فراهم می باشد. 

بدیهی است در هر مرحله ای که دانشگاه متوجه برگزاری مجازی کلاس ها و امتحانات در دانشگاه مقصد شود، امکان ثبت و پذیرش واحد و نمره اشاره شده، فراهم نمی باشد. 

امکان اخذ فقط ۶ واحد درسی در نیمسال تابستان طبق آیین نامه آموزشی فراهم بوده، که تنها یکی از دروس میتواند از دروس پایه و مابقی از دروس عمومی باشد.

در مورد دروس پایه توجه شود که امکان انتخاب درس برای بار اول فراهم نیست .همچنین توجه شود که امکان اخذ بیش از یک درس از گروه معارف در نیمسال تابستان فراهم نیست . 

در صورتیکه دانشجو درس پایه را حذف اضطراری کرده و یا افتاده باشد مجاز به اخذ آن واحد در ترم تابستان می باشد  در صورت اخذ دروس کارآموزی و یا اردوی کارورزی در نیمسال تابستان امکان انتخاب واحد و اخذ دروس نظری برای دانشجو مجاز نیست . 

درس پروژه تخصصی انتخاب شده در نیمسال تابستان، جزء ۶ واحد انتخابی دانشجو محاسبه می شود .

  به منظور درخواست نیمسال تابستان، دانشجویان می توانند از تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۲ به سامانه جامع آموزشی هم آوا مراجعه نموده و در بخش درخواست ها، درخواست «میهمانی نیمسال تابستان» را انتخاب نمایند و ضمن تکمیل اطلاعات و فرم های مورد نظر، درخواست خود را حداکثر تا تاریخ۱۴۰۳/۰۴/۲۵ در سامانه ثبت کنند . 

بدیهی است به درخواست های خارج از زمان اشاره شده ترتیب اثر داده نخواهد شد. توجه شود که در سامانه ی درخواست ها ؛ اسم فایل بارگذاری شده باید به صورت انگلیسی باشد. 

صدور نامه برای دانشگاه مقصد نیازمند تایید دانشکده/گروه و اداره کل امور آموزشی دانشگاه می باشد. 

توجه شود درصورتی که به هر دلیل دانشجو درسی را در نیمسال تابستان اخذ نموده و نامه برای دانشگاه مقصد صادر شود، دروس برای دانشجو در سامانه آموزشی ثبت شده و تا زمانی که نامه نمره از دانشگاه مقصد بازگردانده نشود، امکان اخذ مجدد درس یا اخذ درس بعدی آن در نیمسال های آتی فراهم نمی باشد.مسئولیت پیگیری ارسال نامه اعلام نمره از دانشگاه مقصد بر عهده دانشجو می باشد. 

در صورت وجود هر گونه سوال و مشکل از طریق ایمیل  amozesh@tafreshu.ac.ir و یا با شماره ۰۸۶۳۶۲۴۱۶۱۸ خانم جوهریان تماس بگیرید.

 

                                                                                            معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی

آخرین ویرایش۲۳ خرداد ۱۴۰۳

( ۲ )

نظر شما :