دعوت رئیس دانشگاه تفرش به حضور حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

۰۶ تیر ۱۴۰۳ | ۱۲:۴۷ کد : ۷۴۱۴ اخبار
تعداد بازدید:۲۲۴
رئیس دانشگاه تفرش در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از دانشجویان، اساتید، دانشگاهیان و آحاد مردم شریف ایران برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و حضور حداکثری در پای صندوق های رای دعوت کرد.
دعوت رئیس دانشگاه تفرش به حضور حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش روابط عمومی متن پیام به شرح زیر است:

 

                                                                 بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ یَأمُرُکُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلی أَهلِها وَإِذا حَکَمتُم بَینَ النّاسِ أَن تَحکُموا بِالعَدلِ اللَّهَ نِعِمّا یَعِظُکُم بِهِ إِنَّ اللَّهَ کانَ سَمیعًا بَصیرًا

                                                                                                         (سوره مبارکه نساء آیه ۵۸)

 

انتخابات سرنوشت ساز چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و حضور آحاد مردم در پای صندوق های رأی در هشتم تیرماه، عامل اقتدار و پیشرفت کشور بوده و تکمیل کننده حماسه حضور مردم در حماسه تشییع و بدرقه شهدای خدمت خواهد بود. بی‌شک حضور پرشور دانشگاهیان در انتخابات، نشان‌دهنده مسئولیت اخلاقی و اجتماعی جامعه دانشگاهی و نمادی از تعهد به پایداری و توسعه کشور عزیزمان ایران است.

 

از اینرو دانشگاهیان فرهیخته دانشگاه تفرش همگام با آحاد ملت بزرگ ایران اسلامی، با حضور در پای صندوق‌های رأی نقش و رسالت خود را در مفهوم حضور، محقق خواهند ساخت.

 

از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم که دل‌های ملت ایران را به سمت انتخاب اصلح هدایت نماید و ملت بزرگ ایران به پشتوانه رهبر مقتدر و بصیر ایران اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای، با حضور پرشور در انتخابات 8 تیرماه 1403 مسیر تحول و پیشرفت کشور را ادامه دهند.

 

 

                                                                             سهیل واشقانی فراهانی

                                                                               رئیس دانشگاه تفرش

آخرین ویرایش۰۶ تیر ۱۴۰۳

( ۲ )

نظر شما :