بیانیه بسیج اساتید دانشگاه تفرش در خصوص شرکت پرشور در انتخابات

۰۷ تیر ۱۴۰۳ | ۱۶:۰۰ کد : ۷۴۱۵ اخبار
تعداد بازدید:۵۱
بسیج اساتید دانشگاه تفرش در خصوص شرکت پرشور در انتخابات بیانیه ای صادر نمود
بیانیه بسیج اساتید دانشگاه تفرش در خصوص شرکت پرشور در انتخابات

بسم الله الرحمن الرحیم

این حماسه‌ی انتخابات (انتخابات ریاست جمهوری)، مکمّل حماسه‌ی بدرقه‌ی شهیدان (شهید جمهور و همراهان) است. مقام معظم رهبری ۱۴۰۳/۳/۱۴

باور به حضور مردم در کنار ضرورت عمل به مبانی و آموزه های اسلام یکی از مولفه های کلیدی و متمایز نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدای تشکیل تا کنون میباشد. اعتماد به مردم، نه در شعار بلکه در عمل، یکی از خصایص بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت روح ا... (قدس سره)، بوده و پس از آن نیز در رویکردهای رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (حفظه ا...) در موضوعات مختلف و طی سالیان متمادی، به کرات برای عوام و خواص به اثبات رسیده است. در واقع یکی از محاسن تشکیل حکومت اسلامی که اغلب مغفول مانده است کسب تجربه مسلمانان در زمینه های گوناگون اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و ... میباشد تا با بهره گیری از این تجربه گرانقدر، در زمان ظهور امام زمان عجل ا... تعالی فرجه الشریف بهترین و مناسب ترین تصمیم را در بزنگاه های پیش آمده اخذ نمایند و به بهترین شکل ممکن یاریگر امام خویش باشند.

مظهر تجلی اراده و حضور مردم، مشارکت ایشان در انتخابات های متعدد کشور است. انتخاباتی که هر کدامشان درسی برای مردم عزیز ما بوده است و به تجربه سیاسی- اجتماعی ایشان افزوده است. یکی از درست ترین انتخاب های مردم در سال ۱۴۰۰ به وقوع پیوست. انتخاب رئیس جمهوری که بدون هیچ گونه زاویه با مبانی اعتقادی اسلام و منویات امام و رهبری آمده بود تا به وظایف خود عمل نماید. آمده بود تا با کمک گیری از تمامی ظرفیتهای داخل و تعامل هوشمندانه با دنیا، کشور خویش را اعتلا بخشد. او که برای خدمت به کشورش شب و روز نمیشناخت و به نقل از دوست و دشمن خستگی را خسته نموده بود، مزد زحمات صادقانهاش را از خدای متعال دریافت نموده و پیکر سوختهاش در حرم مطهر رضوی آرام گرفته است.

مردم شریف ما در مراسم تشییع شهید جمهور و همراهان گرانقدرش نشان دادند که قدردان زحمات او هستند. لیکن مهمترین راه پاسداشت راه و هدف رئیسی شهید، انتخاب فردی با مولفه های او برای ادامه طی مسیر خدمت می باشد. کشور ما برای رسیدن به قله های که اکنون در نزدیکی آن است، برای نقش آفرینی هر چه بهتر و موثرتر در جامعه جهانی، برای دفاع از منافع ملی خود در دنیا و تثبیت عمق راهبردی خود در منطقه، ادامه دادن رویکرد دولت مردمی در مستحکم نمودن زیر ساختهای اقتصادی کشور و پر نمودن حفره‌ها و رخنه‌های اقتصادی و فرهنگی کشور نیازمند یک رئیس‌جمهور فعال، پرکار، آگاه، آشنا و معتقد به مبانی اسلام و خط امام و رهبری می باشد.

لذا کانون بسیج استادان دانشگاه تفرش ضمن تشکر از ملت بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی در بدرقه عظیم و باشکوه شهدای خدمت، از آحاد ملت کشور عزیزمان ایران دعوت می نماید تا با حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه، مجدداً و موکداً همراهی خود با انقلاب را فریاد زده و دشمنان و منافقان را مایوس نمایند و ثانیاً با انتخاب فردی اصلح، شخصیتی در تراز رئیس جمهور شهید را برای تصدی مسئولیت ریاست جمهوری انتخاب نمایند که بتواند مسیر ایجاد شده توسط شهید آیت ا... سید ابراهیم رئیسی را ادامه داده و مرهمی باشد برای فقدان آن رئیس جمهور مغتنم و یاران شهیدش.

 

و السلام و علیکم و رحمه ا... و برکاته

کانون بسیج استادان دانشگاه تفرش

آخرین ویرایش۰۹ تیر ۱۴۰۳

( ۱ )

نظر شما :