برگزاری طرح ضیافت اندیشه استادان در دانشگاه تفرش

۱۶ شهریور ۱۳۹۲ | ۱۹:۱۷ کد : ۷۶
تعداد بازدید:۶۱۴
طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه تفرش با موضوع " تاریخ تمدن اسلامی" روز شنبه 92/6/16 با حضور گسترده اعضای هیات علمی در محل مهمانسرای این دانشگاه بمدت چهار روز تشکیل گردید.
برگزاری طرح ضیافت اندیشه استادان در دانشگاه تفرش

طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه تفرش بمدت چهار روز با حضور اساتید  از تاریخ 1392/6/16 آغاز گردید. امام جمعه شهرستان تفرش در آیین افتتاحیه این طرح گفت: اهل بیت (ع) اسطوره های علم،فقاهت و معنویت تاریخ شکوهمند تمدن اسلامی می باشند.

حجت الاسلام"سید محمد مومنی" با اشاره به فرا رسیدن هفته کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) افزود: آن حضرت با حمایت خود از ولایت در تاریخ تمدن اسلامی جاودانه شد.

وی ادامه داد: ارتباط با ولایت و دین رمز رسیدن انسان به خودباوری ، منزلت و عظمت  در پیشگاه الهی و تبع آن رسیدن به درجات علمی است.

 امام جمعه شهرستان تفرش افزود:روشنگری در زمینه  اهمیت دین و ولایت  و بیان آن با زبان علمی برای دانشجویان مهمترین رسالت استادان در عصر کنونی است که باید انجام گیرد.

عضو انجمن ایرانی تاریخ اسلام و هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی نیز  در این نشست گفت: فرهنگ و تمدن حاصل تولیدات انسان است و تولیدکنندگان آن همه شاغلین به علوم و مهارت ها می باشند.

دکتر "عباس احمدوند" افزود: از این رو به دلیل اهمیت تمدن اسلامی و دستاوردهای علمی مسلمانان، بررسی این تمدن و فرهنگ از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و ارزش تبادل نظر و گفتگو را داراست.

طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه تفرش از امروز به مدت چهار روز با برگزاری برنامه های آموزشی و فرهنگی از جمله کلاسهای آموزشی ، کارگاه سبک زندگی، نقد فیلم، ورزش، سخنرانی بیداری اسلامی در در محل مهمانسرای این  دانشگاه برگزار خواهد شد.

 

آخرین ویرایش۱۶ شهریور ۱۳۹۲

نظر شما :