مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تفرش برگزار گردید

۱۶ آذر ۱۳۹۵ | ۱۳:۵۹ کد : ۷۹۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۵۸۹

 

 

همزمان با فرارسیدن ۱۶ آذر، مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور مسئول نهاد رهبری، معاون دانشجویی و فرهنگی، مسئولین و دانشجویان در سالن اجتماعات حاج ابراهیم نصیر دانشگاه تفرش برگزار شد.

 

معاون دانشجویی دانشگاه شاهد در این آیین گفت: جنبش دانشجویی حرکتی منظم و بادوام دانشجویان در تحقق اهداف سیاسی و اجتماعی بر اساس برنامه معین و در جهت حفظ، اصلاح و تغییر نظام اجتماعی خاص است.

 

 دکتر "فرزاد جهان‌بین" بابیان این‌که ۱۶ آذر ۱۳۳۲ یکی از نمادهای جنبش دانشجویی در ایران است افزود: تاریخچه جنبش دانشجویی در ایران از ابتدای دهه ۱۳۳۰ و مقارن با آغاز جنبش ملی شدن صنعت نفت درکشورآغاز گردید.

 

وی ضمن بیان سیر تاریخی جنبش دانشجویی از دهه ۴۰ تاکنون ادامه داد: از سال ۸۳ تاکنون جریان‌های دانشجویی حالت جنبش نداشته و چیزی به‌عنوان جنبش دانشجویی نداشته‌ایم.

 

 معاون دانشجویی دانشگاه شاهد تصریح کرد: رسالت امروز جنبش دانشجویی بازیابی هویت خود و پرورش نسل حساس به مسائل و ایجاد مباحث علمی و گفتمانی در فضای کشور است تا دانشگاه به حقیقت خود بازگردد.

 

حضور سعید طلایی شاعر طنزپرداز، اجرا استندآپ کمدی، برگزاری مسابقه، اجرای موسیقی زنده توسط کانون موسیقی دانشگاه، تقدیر از برگزیدگان مسابقه زیارت اربعین و صندلی داغ با حضور دکتر آریانپور از اساتید دانشگاه از مهمترین برنامه‌های جانبی روز دانشجو در دانشگاه تفرش بود که به همت مدیریت فرهنگی اجتماعی و انجمن اسلامی دانشجویان برگزار گردید.

 

تمام

خبرنگار: سمیه هدایتی

عکس: روح ا... دواتگری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آخرین ویرایش۱۶ آذر ۱۳۹۵

( ۳ )

نظر شما :