مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی در دانشگاه تفرش برگزار شد

۰۸ دی ۱۳۹۵ | ۱۳:۵۰ کد : ۸۱۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۳۳۷

 

مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی عصر روز سه‌شنبه هفتم دی‌ماه با حضوجمعی از دانشگاهیان دانشگاه تفرش در سالن اجتماعات حاج ابراهیم نصیر این دانشگاه برگزار شد.

 

معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تفرش در این مراسم ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی، عدم بصیرت فتنه گران را عامل به وجود آوردن فتنه دشمنان در سالهای ۷۸ و۸۸ عنوان نمود .

 

دکتر " محمد حبیبی" افزود: مردم حماسه ساز ایران با حضور در راهپیمایی نه دی ماه حمایت خود را با مقام عظمای ولایت عنوان و بسترهای لازم برای در دست گرفتن پرچم این انقلاب به دست حضرت مهدی (عج) را فراهم نمودند.

 

دکتر محمدجواد محمودیان تحلیل‌گر مسائل سیاسی نیزدر این آیین گفت:۹ دی حضور دشمن شناسانه، آگاهانه و بیعت مجدد مردم با مقام معظم رهبری بود.

 

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی از سال ۷۱تمام تلاش خود را برای فراهم نمودن بستر تغییر نظام باهدف بازنمودن چتر امنیتی برای توسعه ایدئولوژی لیبرالیسم در ایران فراهم نمودند.

 

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی ادامه داد: دشمن برای رسیدن به این هدف خود از مؤلفه‌های فرهنگی، هنری، رسانه، فلسفی و دانشگاه‌ها برای ایجاد فتنه و توطئه در ایران استفاده نمود.

 

دکتر محمودیان تأسیس اتاق فکر، دفاتر و سفارت‌خانه‌های کشورهای غربی را مثلث توطئه کشورهای غربی برای براندازی و تغییر نظام در ایران برشمرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب یک‌تنه باوجود دسیسه‌ها و توطئه‌های علیه ایران و سکوت خواص با درایت حکومت را رهبری و توطئه دشمنان را خنثی نمود.

 

وی تصریح کرد: مردم ایران نیز با حضور حماسی خود در نهم دی‌ماه و بیعت مجدد با ولایت به فتنه و توطئه دشمنان در ایران خاتمه داده و این روز را به حماسه ماندگار در انقلاب اسلامی ایران تبدیل نمودند.

 

در پایان این مراسم که به همت ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی دانشگاه تفرش برگزار شد شرکت کنندگان با حضور در یادمان شهدای گمنام  دانشگاه به مقام شامخ این شهیدان ادای احترام نمودند.

 

تمام

خبرنگار: سمیه هدایتی

عکس: روح ا... دواتگری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آخرین ویرایش۰۸ دی ۱۳۹۵

نظر شما :