عقد تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه تفرش و جهاد دانشگاهی استان مرکزی

۰۳ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۵ کد : ۸۲۹ اخبار
تعداد بازدید:۹۱۲

 

 

 

 

رئیس دانشگاه تفرش از عقد تفاهم‌نامه همکاری میان این دانشگاه با جهاد دانشگاهی استان مرکزی در دهه مبارک فجر خبر داد.

 

دکتر "محمدقاسم سحاب" گفت: پیش‌نویس این تفاهم‌نامه با عنایت به مذاکرات گذشته و ارزیابی از شرایط و توانایی‌های طرفین تنظیم و پس از اعمال نظرات اصلاحی در دهه مبارک فجر به امضاء طرفین خواهد رسید.

 

وی احداث دفتر به‌عنوان شعبه جهاد دانشگاهی استان مرکزی در دانشگاه تفرش به‌عنوان پایگاه جهت فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در منطقه، همکاری در برگزاری دوره‌های آموزشی با استفاده از توان علمی اعضاء هیات علمی دانشگاه تفرش، همکاری در اجرای پروژه‌های پژوهشی در حوزه‌های مختلف با توجه به استعداد دانشگاه تفرش ازجمله راه‌اندازی گیاهان دارویی و گیاه‌پزشکی، انرژی‌های نو و استفاده از انرژی خورشید و باد و معرفی توان بهره‌برداری از ابررایانه دانشگاه تفرش به صنایع استان از سوی جهاد دانشگاهی و استفاده این نهاد جهت انجام پروژه‌های پژوهشی از این ابررایانه را ازجمله موضوعات و زمینه‌های همکاری بین طرفین در این تفاهم‌نامه برشمرد.

 

رئیس دانشگاه تفرش افزود: به‌منظور هم سو نمودن توان اجرایی دانشگاه‌های استان و بهره‌گیری از توان جهاد دانشگاهی به‌عنوان حلقه ارتباطی بین جامعه صنعت و دانشگاه مقرر شد طرفین جهت تشکیل یک کنسرسیوم متشکل از دانشگاه‌های استان و جهاد دانشگاهی تلاش نمایند.

 

دکتر سحاب بررسی زمینه‌های همکاری فرهنگی، چاپ کتاب، انتشارات و موارد مشابه در این حوزه را از دیگر موضوعات مطرح‌شده در این تفاهم‌نامه همکاری عنوان نمود.

 

تمام

خبرنگار : سمیه هدایتی

عکس: روح ا... دواتگری

 

 


 

آخرین ویرایش۰۳ بهمن ۱۳۹۵

نظر شما :