بیانیه دانشگاه تفرش به مناسبت گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

۲۰ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۱ کد : ۸۳۱ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۸۷

 

 

بسمه تعالی

 

دهه فجر یادآور شکوه و عظمت دورانی است که در آن یکی از مهمترین انقلاب های دنیا در قرن بیستم به ثمر نشست.

 

 

 

والفجر و لیال عشر

 

 

دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، مطلع فجر اسلام حقیقی و نقطه عطفی با شکوه، در تاریخ مجاهدت های دلیرانه ملت بزرگ ایران علیه ظلم و بی عدالتی طاغوت و طاغوتیان است؛ سرآغاز استقرار انقلابی الهی که با تاُسی از حماسه عظیم حسینی، رهبری امام خمینی (ره) و پشتوانه خون پاک شهدا، سعادت و تکامل فردی و اجتماعی را هدف نهایی خود قرار داده است و علیرغم هجمه های سنگین و مداوم، همچنان عالمانه از میراث گرانقدر خود پاسداری می کند.

وامروز بیداری اسلامی همان وعده نوید‌بخش معمار کبیر انقلاب و اهتزاز پرچم اسلام ناب محمدی در سراسر گیتی است و طلیعه پیروزی نهایی پا برهنگان در مقابل مستکبران نمایان شده است.

اینک پس از گذشت ۳۷سال ازعمر انقلاب اسلامی باید ببینیم وظیفه فرد فرد ما در قبال این موهبت الهی چیست. ما چه باید بکنیم تا نه تنها به تکلیف خود عمل کرده باشیم، بلکه بیشترین تلاش را در حمایت از دست آوردهای انقلاب و تحقق اهداف متعالی آن انجام داده باشیم، آنچه تمامی افراد جامعه ما به ویژه جوانان خداجو و با نشاط باید بدانند این است که هم اکنون پرچم انقلاب اسلامی بر دوش آنان قرار دارد و آنان پیش قرآولان انقلاب اسلامی اند. مهم ترین وظیفه ای که بر دوش نسل حاضر ایرانی است این است که این امانت و میراث گرانبها را به بهترین شکل حفظ و در باروری آن تلاش کرده، آن را به آیندگان بسپارد.

بی تردید جامعه دانشگاهی دانشگاه تفرش دست در دست مردم مؤمن، انقلابی و ولایتمدار تفرش امسال نیز به مانند سال های گذشته، حضوری پرشور و آگاهانه در برنامه های دهه مبارک فجر به ویژه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، داشته و ضمن تجدید میثاق دوباره با آرمان های امام راحل، بیعتی مجدد با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی خواهند داشت.

 

 

ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم

دانشگاه تفرش

بهمن ۹۵

آخرین ویرایش۲۰ بهمن ۱۳۹۵

نظر شما :