ویژه‌برنامه‌های دانشگاه تفرش به مناسبت گرامیداشت دهه فجر اعلام شد

۱۱ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۶:۵۴ کد : ۸۳۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۸۸

 

 

 

ویژه‌برنامه‌های دانشگاه تفرش به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایام‌الله دهه فجر اعلام شد.

 

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تفرش در آستانه فرارسیدن ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن تبریک و گرامیداشت این ایام افزود: همزمان با فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر، ویژه‌برنامه‌های متنوع فرهنگی برای آشنایی دانشجویان  با اهداف عالیه فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تدارک دیده‌شده که با همکاری کلیه واحدهای این دانشگاه و به همت کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر شهرستان تفرش برگزار خواهد شد.

 

مهندس "اعظم عسگری" بابیان این‌که «دانشگاه اسلامی، اقتصاد مقاومتی و مشارکت حداکثری» به‌عنوان شعار محوری کمیته دانشگاهیان در دهه فجر امسال انتخاب‌شده است اظهار داشت: در این راستا برنامه‌های متنوعی ازجمله گلباران قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه تفرش،برگزاری نشست هم اندیشی استادان دانشگاه های تفرش و تربیت مدرس تهران با موضوع مبانی انقلاب اسلامی با حضور استاد رحیم پور ازغدی ، همایش عشق، انتخاب و ازدواج، ایجاد فضای شورونشاط در فضای مجازی، برگزاری نمایشگاه عکس از دستاوردهای انقلاب، دیدار دانشگاهیان تفرش با امام‌جمعه شهرستان، تجلیل از ایثارگران و جانبازان واحد، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی ازجمله برنامه‌های کمیته دانشجویی در این ایام است.

 

وی آذین‌بندی و فضاسازی دانشگاه در ایام ا... دهه مبارک فجر، شرکت در مراسم غبارروبی مزار شهدا همگام با مردم و مسئولان ادارات، برگزاری کارگاه‌های قرآن و رسالت زینبی و تفسیر نهج‌البلاغه و حضور پرشکوه  دانشگاهیان در راهپیمایی ۲۲ بهمن را از دیگر برنامه‌های دانشگاه تفرش در ایام‌الله دهه فجر عنوان نمود.

 

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تفرش همچنین دعوت از راویان انقلاب، برگزاری اردوی دانشجویی مشهد مقدس و بازدید از مسجد تاریخی کرامت، برگزاری جشن ازدواج دانشجویی با حضور حجت الاسلام دهنوی را از دیگر برنامه‌های این دانشگاه در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد.

 

تمام

خبرنگار: سمیه هدایتی

 

 

 

 

آخرین ویرایش۱۱ بهمن ۱۳۹۵

( ۱ )

نظر شما :