مشارکت خیرین دانشگاه ساز در توسعه دانشگاه تفرش

۲۴ شهریور ۱۳۹۲ | ۱۵:۰۵ کد : ۸۶
تعداد بازدید:۹۷۵

 رییس دانشگاه تفرش از آغاز عملیات اجرایی ساخت سالن مطالعه شماره 2 قلم چی در  این دانشگاه تفرش خبر داد.

دکتر "احمد رضا ربانی" روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: عملیات اجرایی این طرح در زمینی به مساحت 400 متر مربع در مجاورت خوابگاه یاسین دانشگاه تفرش با مشارکت بنیاد علمی فرهنگی قلم چی  آغاز شد.

وی با بیان این که  رویکرد این دانشگاه برقراری ارتباط موثر با خیرین و بهره گیری از کمکهای آنان در راستای توسعه فضاهای آموزشی است اضافه کرد: در حاشیه این مراسم نیز  توافقنامه احداث یک باب ساختمان اداری –آموزشی بمتراژ 1200 متر بین دانشگاه تفرش و خیر نیکوکار حاج عبدالحسین یعقوبی نسب امضاء گردید.  مراسم گلنگ زنی این ساختمان با حضور مقامات محلی و مجمع خیرین دانشگاه ساز تفرش در هفته آینده پنچشنبه مورخ چهارم مهر ماه  برگزار خواهد گردید.

رییس دانشگاه تفرش تصریح کرد: سالن آمفی تئاتر و اجتماعات ۲۰۰ نفری این دانشگاه نیزکه به همت خیر نیکوکار حاج ابراهیم نصیر با هزینه بالغ بر یک میلیارد ریال تعمیر و بازسازی شده  است نیز در مراسم فوق افتتاح و مورد بهربرداری قرار خواهد گرفت.

دکتر ربانی در پایان از تلاش و مشارکت خیرین در دانشگاه تفرش قدردانی کرد و افزود: توسعه فضاهای کالبدی و ارتقاء سطح علمی این دانشگاه مرهون تلاش و همت خیرین گرانقدر می باشد.

.

 

آخرین ویرایش۲۴ شهریور ۱۳۹۲

نظر شما :