سالن اجتماعات حاج ابراهیم نصیر دانشگاه تفرش به بهره برداری رسید

۰۴ مهر ۱۳۹۲ | ۱۵:۰۸ کد : ۸۹
تعداد بازدید:۷۷۸
سالن اجتماعات 200 نفره دانشگاه تفرش که توسط خیر نیکوکار مهنس حاج ابراهیم نصیر تجهیز و بازسازی شد ، ر چهارم مهر ماه طی آیینی به بهره برداری رسید.
سالن اجتماعات حاج ابراهیم نصیر دانشگاه تفرش به بهره برداری رسید

رییس دانشگاه تفرش در این آیین گفت:حضور خیرین در عرصه ها ی عمرانی  در دانشگاه تفرش بستر رشد و بالندگی این دانشگاه را فراهم نموده است.

دکتر "احمد رضا ربانی" با بیان اینکه دانشگاه تفرش یکی از دانشگاههای پیشکسوت در امر ارتباط با خیرین است افزود: این دانشگاه با ایجاد مجمع خیرین دانشگاه ساز از پتانسیل های خیرین در امر توسعه و پیشرفت دانشگاه استفاده می نمایید که این حضور سند افتخار و مباهات برای دانشگاه تفرش است.

رییس دانشگاه تفرش تصریح کرد: حوزه پژوهشی دانشگاه تفرش ، نیازمند حضور خیرین به منظور  تجهیز امکانات آزمایشگاهی و پژوهشی خود در راستای تولید علم و دانش است .

امام جمعه شهرستان تفرش نیز در این مراسم گفت:  افتخار و اقتدار نظام مرهون از خودگذشتگی،ایثار و مقاومت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.

حجت الاسلام "سید محمد مومنی"  با اشاره به سخنرانی رییس جمهور در سازمان ملل ادامه داد: رییس جمهور با اقتدار از حقوق حقه ملت ایران دفاع کرد که این امر به برکت سرمایه های عظیم ملی که  همان شهدا هستند ایجاد شد.

وی تصریح کرد: بهترین سرمایه گذاری ،سرمایه گذاری در حوزه های علمی است از اینرو لازم است خیرین با ورود به عرصه های علمی موجبات تقویت ابعاد تخصصی و تعهدی جامعه که همان دانشگاه  ها و حوزه های علمیه است را فراهم نمایند.

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور نیز در این مراسم با بیان این که  هر کشوری که آموزش و پرورش موفقی داشته باشد در تمام زمینه ها موفق خواهد بود، افزود: برای رسیدن کشورمان به توسعه همه جانبه باید بستر را برای ارتقا سطح علمی در مدارس و دانشگاهها فراهم نماییم که به همت خیرین این امر در کشور  انجام شده است.

"دکتر محمد رضا حافظی " افزود: هم اکنون 500 هزار نفر عضو مجمع خیرین مدرسه ساز کشور هستند که در اولین سال راه اندازی این مجمع 16 میلیارد و 800 میلیون تومان از سوی خیرین به امر مدرسه سازی اهدا شد.


وی میزان کمک خیرین نیک اندیش در سال گذشته را هزار و 84 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: در سال جاری نیز 6800 پروژه نیمه تمام با کمک این مجمهع به اتمام می رسد که این مهم نشان دهنده همت والای خیرین در راستای ارتقای علم و دانش در کشور است.

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ادامه داد:  ملت ایران ملتی جهادگر و فرهنگی هستند که با حضور خود در عرصه های مختلف علمی موجبات توسعه پایدار کشور را فراهم نموده اند.

حافظی با اعلام اینکه هم اکنون در 550 شهر کشور مجمع خیرین مدرسه ساز تشکیل شده است، بیان کرد: راه اندازی مجمع خیرین مدرسه ساز به برون مرزها نیز گسترش یافته است، که امروز شاهد وجود این مجمع در بسیاری از کشور ها هستیم.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی نیز در این مراسم طی سخناسی از روند رشد و توسعه دانشگاه تفرش اعلام رضایت نموده و از مدیریت دانشگاه تفرش بابت رشد دانشگاه در زمینه های مختلف از جمله جذب مشارکتهای مردمی و فعالیتهای پژوهشی و ارتباط با صنعت تقدیر و تشکر نمودند.

در پایان این مراسم که ریاست دانشگاه،مدیران،مسوولین محلی و مدیران کل فرهنگی اجتماعی و سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی حضور داشتند از خدمات  دو تن ازخیرین تفرشی تقدیرو کلنگ احداث ساختمان اداری-آموزشی که با مشارکت  خیر نیکوکار حاج عبدالحسین یعقوبی نسب در زمینی به مساحت 1200 متر مربع احداث می گردد بر زمین زده شد.

گلباران قبور مطهر دو شهید گمنام دانشگاه تفرش ازدیگر برنامه های جانبی این مراسم بود.

 

آخرین ویرایش۰۴ مهر ۱۳۹۲

نظر شما :