برگزاری مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه تفرش

۱۰ مهر ۱۳۹۲ | ۱۳:۰۷ کد : ۹۳
تعداد بازدید:۱۲۴۱
مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه تفرشا حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری،معاونین،مدیران و دانشجویان در دو نوبت در سالن آمفی تئاتر این دانشگاه برگزار شد.
برگزاری مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه تفرش

مراسم معارفه دانشجویان جدید الورد دانشگاه تفرش در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 8 و 9 مهر ماه در محل آمفی تئاتر دانشگاه تفرش با شرکت دانشجویان و مسئولین دانشگاه بر گزار گردید. مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش در این مراسم گفت: تهذیب نفس و خودسازی در کنار علم آموزی مهمترین رسالت دانشجویان در عصر کنونی است.

حجت الاسلام سید "جواد موسوی" افزود: دانشجویان باید با مجهز نمودن خود به دو بال تقوا و علم ضمن رسیدن به کمال در جنبش نرم افزاری و تولید علم حضوری تاثیر گذار داشته باشند.

وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس با ایستادگی و رشادت خود مقدمات تحصیل جوانان ایران را در دانشگاه ها به منظور فتح قله های علم و دانش فراهم نمودند.

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش نیز در این مراسم گفت: رمز پیمودن قله های علم و دانش توسط دانشجویان تلاش در جهت مجهز نمودن خود به عنصر تخصص و تعهد است.

دکتر "مهدی جعفری پناه" افزود:  فارغ التحصیلان  دانشگاه تفرش در آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری خوش درخشیده اند که این نشان از این حقیقت دارد که خروجی های این دانشگاه هنوز درخشان است.

پخش موسیقی،اجرای مسابقه،سخنرانی معاونت های مختلف دانشگاه و بسیج دانشجویی از مهمترین برنامه های جانبی این مراسم بود.

 

آخرین ویرایش۱۰ مهر ۱۳۹۲

نظر شما :