میز خدمت الکترونیکی در دانشگاه تفرش ایجاد گردید

۰۹ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۳ کد : ۳۶۳۴ اخبار
تعداد بازدید:۲۴۶۴
رئیس دانشگاه تفرش گفت: میز خدمت الکترونیکی با هدف راهنمایی دقیق و ارایه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع در این دانشگاه مستقر گردید.
میز خدمت الکترونیکی در دانشگاه تفرش ایجاد گردید

دکتر "حمیدرضا صبا" روز  چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی اظهار داشت: میز خدمت الکترونیکی در قالب یک سامانه دیجیتالی و قابل دسترس از طریق وب سایت دانشگاه با هدف  ارائه خدمات الکترونیکی شفاف ایجاد گردید.

وی افزود: از طریق میز خدمت الکترونیکی مراحل گردش کار، مستندهای لازم، قوانین و مقررات، پرسش های متداول، مدت زمان انجام و دریافت خدمت، هزینه های مورد نیاز، نحوه پیگیری ، مسئول اصلی ارائه خدمت و نظر سنجی از ارباب رجوع مشخص گردیده است.

رییس دانشگاه تفرش عنوان کرد: در این صورت امکان دریافت درخواست خدمت از ارباب رجوع در قالب فرم های الکترونیکی، بارگذاری و ارسال الکترونیکی مدارک و مستندهای مورد نیاز برای دریافت خدمت توسط ارباب رجوع میسر و قابلیت ارائه و تحویل خدمت به ارباب رجوع به صورت الکترونیکی فراهم شده است.

وی ابراز داشت: برخی خدمات به موجب قوانین و مقررات امکان ارائه آنها در میز خدمت الکترونیکی وجود ندارد که در این راستا میز خدمت حضوری نیز در دانشگاه تفرش دایر شده است.

 

میز خدمت الکترونیکی از طریق صفحه اصلی وب سایت دانشگاه بخش خدمات الکترونیک قابل دسترسی می باشد.

آخرین ویرایش۱۱ خرداد ۱۳۹۷

( ۳ )

نظر شما :