هیأت مؤسس اعلام کرد:

ثبت‌نام اینترنتی عضویت در انجمن دانش‌آموختگان دانشگاه تفرش آغاز شد/ مجمع عمومی بزودی برگزار می‌شود

۲۵ مهر ۱۴۰۰ | ۱۳:۵۳ کد : ۶۱۵۴ اخبار
تعداد بازدید:۱۵۱۵
هیأت مؤسس انجمن دانش‌آموختگان دانشگاه تفرش اعلام کرد: ثبت‌نام اینترنتی در انجمن دانش‌آموختگان دانشگاه آغاز شد و تا سوم آبان ماه ادامه دارد.

 

به گزارش روابط عمومی، از موارد شرایط عضویت در انجمن دانش‌آموختگان این دانشگاه، دانش‌آموختگی در حداقل یک مقطع از دانشگاه تفرش می باشد.

ثبت‌نام اینترنتی در این انجمن توسط اشخاص و از طریق آدرس مستقیم وبسایت دانشگاه تفرش به نشانی  www.tafreshu.ac.ir انجام می‌گیرد و متقاضیان لازم است قبل از ثبت‌نام، تصویر پرسنلی ۳ * ۴ و تصویر مدرک تحصیلی خود که از دانشگاه  تفرش دانش‌آموخته شده اند را در دسترس داشته باشند.

گفتنی است، پس از اتمام ثبت‌نام، به اعضا اطلاع‌رسانی خواهد شد و بزودی مجمع عمومی انجمن طبق مفاد مندرج در اساسنامه برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است مراحل تأسیس انجمن دانش آموختگان دانشگاه تفرش بر اساس آیین نامه ابلاغی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (مصوب 1399/2/6) به درخواست جمعی از دانش آموختگان دانشگاه در حال انجام است. در این راستا پیش نویس اساسنامه، تهیه و موافقت اصولی هیأت رئیسه محترم دانشگاه اخذ شده است و مرحله نهایی این فرایند، برگزاری مجمع عمومی جهت انتخاب اعضای شورای مرکزی و تصویب اساسنامه است.

 

 

« فرم ثبت نام در انجمن دانش آموختگان دانشگاه تفرش»

 

« اساسنامه انجمن دانش آموختگان دانشگاه تفرش»

آخرین ویرایش۰۱ آذر ۱۴۰۰

( ۱۱ )

نظر شما :