اطلاعیه ثبت نام از پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۲ کد : ۶۳۵۵ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۷۸۵

 

 

 

قابل توجه پذیرفتهشدگان مرحله تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسیارشد سال ۱۴۰۰

 

ضمن تبریک به دانشجویان گرامی به مناسبت قبولی درمرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی مقطع کارشناسی‌ارشد سال ۱۴۰۰ به اطلاع می‌رساند ثبت‌نام از کلیه پذیرفته‌شدگان در دانشگاه طی مراحل ذیل انجام می‌شود و انجام همه مراحل الزامی است:

  1. ثبتنام غیرحضوری (اینترنتی)  
  2. ارسال مدارک از طریق پست پیشتاز
  3. مشاهده دروس و برنامه تعیین شده

 

  1. ثبت‌نام غیرحضوری:

از  ساعت 8:30 صبح دوشنبه مورخ18 /1400/11 تا ساعت 12 ظهر روز سه‌شنبه مورخ  1400/11/19 از طریق آدرس ذیل انجام میگردد:

https://register.tafreshu.ac.ir/SamaWeb/Login.aspx

*ثبت‌نام از طریق سامانه مذکور اولین مرحله ثبت‌نام بوده و دانشجویانی که در این مرحله از ثبت‌نام شرکت نکنند دانشجوی انصراف از ثبت‌نام محسوب می‌گردند.

*راهنمای ثبت‌نام غیرحضوری

 

مدارک ذیل را جهت بارگزاری در سامانه ثبتنام آماده نمایید (تصاویر باید با حجم کمتر از 300 کیلو بایت و فرمت JPEG باشد):

  1. تصویر اصل شناسنامه (صفحه اول).
  2. تصویر اصل کارت ملی.
  3. تصویر اصل مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را مشخص می‌کند.

(کارت پایان خدمت، کارت معافیت از خدمت، نامه ترخیص از خدمت و اصل کارت اشتغال و نامه موافقت با ادامه تحصیل مربوط به شاغلین در نیروهای نظامی و یا انتظامی).

  1. تصویر اصل دانشنامه کاردانی و یا اصل گواهی موقت پایان تحصیلات دوره کاردانی مورد تأیید وزارت علوم که در آن معدل دوره قید شده باشد. (برای دانشجویان فارغ‌التحصیل کارشناسی ناپیوسته)
  2. تصویر اصل دانشنامه کارشناسی و  یا اصل گواهی موقت پایان تحصیلات دوره کارشناسی مورد تأیید وزارت علوم که در آن معدل دوره قید شده باشد.
  3. فیش پرداخت هزینه کارت دانشجویی (مبلغ سیصد هزار ریال) (شماره شبای پرداخت:
    550100004001105603019314IR  و شناسه  واریز 399105651122001009710330060003)
  4. رسید و جواب ثبتنام  در سامانه epolice  به آدرس https://www.epolice.ir/ (کلیه آقایان دانشجو مشمول (کسانی که تاکنون از معافیت تحصیلی استفاده نمودهاند) و غیرمشمول (دارای کارت پایان خدمت،معافیت و ..و)

*قابل ذکر است ثبتنام دانشجویان مرد مشمول و غیرمشمول حتی پس از ارسال مدارک به صورت مشروط بوده و ثبتنام قطعی ایشان منوط به تأیید معاونت وظیفه عمومی میباشد.

  1. فرم‌های ثبت‌نام (از سامانه ثبتنام دریافت کرده و پس از تکمیل، طبق توضیحات بند 2 (ارسال مدارک پستی) همراه سایر مدارک از طریق پست ارسال نمایید:

* فرم مشخصات برای همه دانشجویان. (عکسدارشده)

* فرم تعهدنامه آموزشی برای همه دانشجویان.

* فرم تقاضای بهره‌مندی از آموزش رایگان برای دانشجویان روزانه.

* فرم تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان ترم آخر کارشناسی‌ (دانشجویان سال آخر که تا تاریخ 1400/11/30 فارغ‌التحصیل می‌شوند). بدیهی است این دسته از دانشجویان موظفند اصل گواهی موقت کارشناسی خود را مبنی بر فارغ‌التحصیل شدن تا تاریخ 1400/11/30 را تا تاریخ 1400/12/15 به اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارسال نمایند. در غیر اینصورت قبولی آنان «کان لم یکن» تلقی می‌گردد.

* فرم معدل یا گواهی تأیید‌شده توسط دانشگاه یا مؤسسه محل اخذ مدرک کارشناسی که در آن قید شده باشد اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تأیید وزارت علوم می‌باشد، برای کسانی که در زمان ثبت‌نام در دانشگاه تفرش، قادر به ارائه مدرک کارشناسی نمی‌‌باشند. بدیهی است این دسته از دانشجویان موظفند اصل گواهی موقت کارشناسی خود را تا تاریخ 1400/12/15 به اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارسال نمایند. در غیر اینصورت قبولی آنان «کان لم یکن» تلقی می‌گردد.

* فرم گواهی معدل کل واحدهای گذرانده تا تاریخ (1399/11/30) برای کسانی که در زمان ثبت‌نام و شرکت در آزمون دانشجو بوده‌اند. ارائه این فرم در خصوص کسانیکه در زمان شرکت در آزمون دانشجو بوده و در حین ثبت‌نام امکان ارائه مدرک کارشناسی خود را دارند نیز الزامی است زیرا بررسی معدل در خصوص این افراد به استناد معدل تا 30/11/1399 صورت خواهد گرفت.

* فرم پذیرفته شدگان با امتیاز رتبه اول

* فرم تعهد تحصیل به صورت مشروط برای دانشجویانی که مغایرت معدل دارند (دانشجویانی که معدل کاردانی و کارشناسی خود را بیشتر از معدل درج شده در مدرک کاردانی، کارشناسی و یا فرم معدل تا 1399/11/30 در پورتال سازمان سنجش وارد کرده اند). ثبت نام دانشجویان مذکور تا تعیین تکلیف از سوی سازمان سنجش، مشروط و موقت میباشد.

 

  1. ارسال مدارک از طریق پست:

دانشجویان گرامی پس از تکمیل فرآیند ثبت‌نام غیرحضوری مدارک ذیل را تا تاریخ 1400/11/23  به آدرس تفرش- ابتدای جاده تهران- دانشگاه تفرش- کدپستی 3951879611 اداره تحصیلات تکمیلی، از طریق پست پیشتاز ارسال نمایند.

*ارسال کامل مدارک، تکمیلکننده فرآیند ثبت‌نام غیرحضوری خواهد بود و در صورت عدم ارسال مدارک و یا ارسال مدارک بصورت ناقص ثبتنام اولیه لغو خواهد گردید.

*مدارک ذیل را تهیه و بوسیله پست ارسال نمایید:

  1. تصویر تمامی صفحات شناسنامه (دو سری).
  2. تصویر کارت ملی (سه سری).
  3. عکس 4×3 تهیه شده در سال جاری (6 عدد).
  4. تصویر مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را مشخص می‌کند (سه سری).

(اصل کارت پایان خدمت، اصل کارت معافیت از خدمت، نامه ترخیص از خدمت و اصل کارت اشتغال و نامه موافقت با ادامه تحصیل مربوط به شاغلین در نیروهای نظامی و یا انتظامی)

  1. رسید و جواب ثبت نام  دانشجویان مرد در سامانه epolice به آدرس https://www.epolice.ir/
  2. اصل حکم مرخصی سالانه برای کارمندان دولت و یا اجازه کتبی از سازمان مربوطه جهت ادامه تحصیل
  3. اصل موافقت نامه کتبی و بدون قید و شرط برای فارغ‌التحصیلان رشته دبیری از اداره آموزش و پرورش
  4. اصل گواهی موقت پایان تحصیلات دوره کاردانی و یا تصویر برابر اصل دانشنامه کاردانی  مورد تأیید وزارت علوم که در آن معدل دوره قید شده باشد.
  5. اصل گواهی موقت پایان تحصیلات دوره کارشناسی و یا تصویر برابراصل دانشنامه کارشناسی مورد تأیید وزارت علوم که در آن معدل دوره قید شده باشد.

*توجه: در صورت ارسال دانشنامه فاقد معدل، حتماً ریزنمرات تأیید شده حاوی معدل کل را ارسال نمایید.

  1. فیش پرداخت هزینه کارت دانشجویی (شماره دانشجویی گه از سیستم ثبتنام غیرحضوری دریافت نمودهاید و شماره تلفن همراه بر روی آن درج شده باشد).
  2. فرم‌های ثبت‌نام (اصل فرمهایی که از سامانه ثبتنام دریافت، تکمیل نمودهاید):

* فرم مشخصات برای همه دانشجویان. (عکسدارشده)

* فرم تعهدنامه آموزشی برای همه دانشجویان.

* فرم تقاضای بهره‌مندی از آموزش رایگان برای دانشجویان روزانه (فرم شماره 4).

* فرم تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان ترم آخر کارشناسی‌ (فرم شماره 3).

* فرم معدل یا گواهی تأیید‌شده توسط دانشگاه یا مؤسسه محل اخذ مدرک کارشناسی که در آن قید شده باشد اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تأیید وزارت علوم می‌باشد، برای کسانی که در زمان ثبت‌نام در دانشگاه تفرش، قادر به ارائه مدرک کارشناسی نمی‌‌باشند. (فرم شماره 2)

* فرم گواهی معدل کل واحدهای گذرانده تا تاریخ (1399/11/30) برای کسانی که در زمان ثبت‌نام و شرکت در آزمون دانشجو بوده‌اند.

* فرم پذیرفته شدگان با امتیاز رتبه اول (فرم شماره 1)

* فرم تعهد تحصیل به صورت مشروط برای دانشجویانی که مغایرت معدل دارند.

همچنین فرم های زیر را از لینک مربوطه دریافت، تکمیل و همراه سایر مدارک ارسال نمایید.

            * فرم کتابخانه مرکزی دانشگاه (لینک دریافت)

دانلود کلیه فرم‌های معاونت دانشجویی و فرهنگی

*فرم سند وام دانشجویی دانلود

* فرم اداره امور خوابگاهها دانلود

* فرم تربیت بدنی دانلود

* فرم کمیته انضباطی دانلود

*فرم مرکز آمار و کامپیوتر دانلود

* فرم مشخصات فرهنگی دانشجویان دانلود

* فرم مشخصات فرهنگی دانشجویان دانشگاه تفرش دانلود

* فرم والدین دانلود

*کد رشته ها جهت ثبت نام در  صندوق رفاه دانشجویی  دانلود

 

3) نحوه اطلاع از برنامه دروس و تاریخ شروع کلاسها:

  1. مشاهده دروس و برنامه تعیین شده:

برای اطلاع از دروس و برنامه تعیین شده در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 میتوانید از روز پنجشنبه مورخ 1400/11/21 طبق راهنمای ذیل به پورتال امور آموزشی دانشگاه به آدرس اینترنتی http://register.tafreshu.ac.ir  مراجعه و برنامه هفتگی و امتحانی دروس خود را مشاهده نمایید.

 

راهنمای ورود به پورتال آموزشی

 

توجه: کلاس‌های دانشجویان کارشناسیارشد به صورت حضوری برگزار می گردد و تاریخ شروع کلاس‌ها 1400/11/23 می‌باشد.

در صورت هرگونه تغییر در نحوه برگزاری کلاسها (حضوری، غیرحضوری) از طریق سایت دانشگاه اطلاعرسانی خواهد شد.

نکات مهم:

*شرکت در کلیه کلاس‌های مجازی دروس‌ انتخاب واحد شده ضروری است.

*برای دانشجویان نو ورود انتخاب واحد توسط دانشکده/گروه انجام می شود و دانشجویان امکان تغییر دروس انتخاب شده را ندارند.

*طبق ماده ۲۰ آییننامه کارشناسیارشد  تغییر رشته، گرایش، انتقالی و میهمانی در مقطع کارشناسی‌ارشد ممنوع میباشد.

 

* اطلاعات تماس دانشکده‌ها در سایت دانشگاه موجود است.

 

               آدرس پست الکترونیکی اداره تحصیلات تکمیلی:

postgrad@tafreshu.ac.ir     

 

                                اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه

 

  به کانال اطلاع رسانی دانشگاه تفرش بپیوندید

آخرین ویرایش۱۷ بهمن ۱۴۰۰

( ۲ )

نظر شما :