اخبار - آرشیو

برگزاری مراسم پرفیض زیارت عاشورا به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در دانشگاه

مراسم پرفیض زیارت عاشورا به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و ایام ماه صفرروزدو شنبه ۳۱ شهریوماه در محوطه مسجد دانشگاه با حضور مسئولین، کارکنان و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین قربانی مسئول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

ادامه مطلب
۱۲ شهریور؛ سالگرد درگذشت الگوی برتر نسل جوان در پژوهش

۱۲ شهریور؛ سالگرد درگذشت الگوی برتر نسل جوان در پژوهش

پروفسور سید محمود حسابی که پس از ۸۹ سال زندگی پرثمر در ۱۲ شهریورماه سال ۱۳۷۱ از دنیا رفت، جزو نوادر علمی و پدر فیزیک ایران بود. با گذشت ۲۸ سال از درگذشت ایشان، اما همچنان به عنوان یکی از الگوهای برتر نسل جوان در استقامت و پشتکار برای پژوهش و آموزش شناخته می‌شود.

ادامه مطلب

برگزاری مراسم پرفیض زیارت عاشورا به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم در دانشگاه تفرش

مراسم پرفیض زیارت عاشورا به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) روز سه شنبه چهارم شهریوماه در محوطه مسجد دانشگاه با حضور مسئولین، کارکنان و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین یگانه مدیر مدرسه امام صادق تهران و از مشاورین مسجد جمکران با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

ادامه مطلب

مراسم پرفیض زیارت عاشورا به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم در دانشگاه تفرش برگزار شد

مراسم پرفیض زیارت عاشورا به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) روز دوشنبه سوم شهریوماه در محوطه مسجد دانشگاه با حضور مسئولین، کارکنان و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین آل علی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تفرش با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

ادامه مطلب

دیدار هیات رئیسه دانشگاه تفرش با رئیس شبکه بهداشت تفرش به مناسبت روز پزشک

به مناسبت فرا رسیدن یکم شهریور ، زاد روز شیخ الرئیس ابو علی سینا حکیم ، دانشمند و طبیب برجسته و نامدار ایران و روز پزشک ؛ رئیس دانشگاه تفرش به همراه اعضای محترم هیات رئیسه دانشگاه با حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفرش روز پزشک را با اهداء لوح تبریک و گل به دکتر دالوندی رئیس شبکه بهداشت تفرش تبریک عرض نمودند و ضمن گرامیداشت یاد شهدای مدافعان سلامت کشور، از تلاش جامعه پزشکان و مدافعان سلامت، در قبال حفظ سلامت جامعه در شرایط شیوع کرونا تشکر و قدردانی نمودند.

ادامه مطلب
هشتمین مدرسه (کارگاه) تابستانی نجوم به صورت مجازی  آغاز به کار نمود
به میزبانی دانشگاه تفرش؛

هشتمین مدرسه (کارگاه) تابستانی نجوم به صورت مجازی آغاز به کار نمود

هشتمین مدرسه تابستانی و کارگاه نجوم با همکاری دانشگاه تفرش، آیوتا خاورمیانه و حمایت اتحادیه جهانی نجوم و انجمن نجوم فرانسه به میزبانی دانشگاه تفرش به صورت مجازی آغاز به کار نمود.

ادامه مطلب