اخبار - آرشیو

پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌ مناسبت آغاز سال ۱۳۹۸ هجری شمسی

پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌ مناسبت آغاز سال ۱۳۹۸ هجری شمسی

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۸ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز و میلاد مسعود امیرمؤمنان حضرت علی علیه‌السلام به هم‌میهنان عزیز و بویژه خانواده‌های معظم شهیدان و جانبازان، و با آرزوی سالی توأم با شادی، سعادت، سلامت جسمی و توفیقات روزافزون مادی و معنوی برای ملت ایران، سال جدید را سال «رونق تولید» نامگذاری کردند.

ادامه مطلب

دیدار رئیس دانشگاه تفرش با خانواده همکاران متوفی در روزهای پایانی سال

رئیس دانشگاه تفرش به همراه تعدادی از معاونان و مدیران این دانشگاه صبح روز یکشنبه ۲۶ اسفندماه به رسم هر ساله در روزهای پایانی سال با حضور در منزل همکاران متوفی با خانواده آنان دیدار و از آنان دلجویی کردند.

ادامه مطلب

صدور حکم اولیه نشریه ارغوان/ حکم اولیه کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه تفرش در مورد نشریه ارغوان صادر شد

به دنبال چاپ و نشر نخستین شماره نشریه ارغوان؛ به صاحب امتیازی انجمن اسلامی پیشرو دانشگاه تفرش، کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی، وفق دستورالعمل اجرایی ضوابط ناظر بر فعالیت نشریات دانشگاهی؛ با حضور اعضا تشکیل و حکم اولیه نشریه صادرگردید.

ادامه مطلب

برگزاری همایش ازدواج در دانشگاه

همایش ازدواج ( حالا وقتشه ) شامگاه دوشنبه ۲۰ اسفندماه با حضور رییس دانشگاه تفرش، سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونین و دانشجویان به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تفرش در سالن اجتماعات حاج ابراهیم نصیر این دانشگاه برگزارشد.

ادامه مطلب